خبرهای داغ:
همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان خانواده شهدای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۹۲۵۷۰۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۲

آئین تجلیل از خانواده معظم شهدا امر به معروف و نهی از منکر خوزستان با حضور آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز برگزار شد.

در این برنامه که غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نیز حضور داشت از خانواده شهید عاصی حسین‌پور از شهدای امر به معروف و نهی از منکر تجلیل شد.

همچنین خانواده شهید محمدحسین راستگو و خانواده شهید عبدالرضا بهمئی از شهدای امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.

در ادامه این مراسم از چند تن از جانبازان فرضیه امر به معروف و نهی از منکر از شهرهای مختلف استان خوزستان نیز تجلیل شد که از جمله آنها می‌توان به جانباز عبدالعلی رحیمی از شهرستان بهبهان اشاره کرد.

همچنین در این برنامه از خالد حمودی عبیدی از اهواز و سجاد صباحی از شوشتر نیز که از جانبازان فرضیه امر به معروف و نهی از منکر هستند نیز تجلیل به عمل آمد.

در این برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول در سخنانی در ارتبا با فرضیه امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: این فرضیه مهم نباید دولتی شود و مانند کشورهایی چون عربستان وزارتخانه داشته باشد.

وی افزود: دولتی کردن امر به معروف و نهی از منکر مسائل خاص خود را دارد امام باید در این امر مهم از ظرفیت خود مردم بهره بگیریم و در این ارتباط به نقش آنها بها بدهیم.

امام جمعه دزفول تصریح کرد: باید طوری در مقوله امر به معروف و نهی از منکر عمل کنیم که مردم بدانند مسائل دینی آنها برای حکومت مهم است.

قاضی دزفولی خاطرنشان کرد: باید مردم متوجه شوند که ما دنبال پست، مقام و جناح بازی نیستیم بلکه دین آنها نیز برای ما مهم است و باید برای آنها برنامه ریزی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها