خبرهای داغ:

پیکر پاک شهدای گمنام به معراج شهدای اهواز منتقل شد

پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس به معراج شهدای اهواز منتقل شد تا همزمان با ایام محرم در استان خوزستان تشییع ‌شوند.
کد خبر: ۸۹۲۵۷۰۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹

همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس به خاک خوزستان وارد شد.

 آئین استقبال از پیکر پاک شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان استان خوزستان در فرودگاه بین‌المللی اهواز برگزار شد.

پس از برگزاری آئین استقبال که جمعی از خانواده‌های شهدا نیز حضور داشتند پیکر مطهر این شهدای گلگون کفن به معراج شهدای اهواز منتقل شد.

هم اکنون پیکر این شهدا در معراج شهدای اهواز پادگان شهید محمودوند واقع در سه راه خرمشهر کیلومتر 2 جاده اندیمشک حضور دارد و مردم خوزستان می‌توانند با مراجعه به این یادمان، شهدای گمنام را از نزدیک زیارت کنند.

به گفته ابراهیم امیری، مسئول امور شهدای گمنام خوزستان، همزمان با ایام محرم و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) پیکر مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در استان خوزستان تشییع می‌شود.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است پیکر مطهر این شهدای گلگون کفن در بهبهان تشییع شود و در دانشگاه آزاد این شهرستان آرام بگیرد.

مسئول امور شهدای گمنام خوزستان خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم برای تشییع این 2 شهید گمنام در بهبهان انجام شده و دانشگاه آزاد این شهرستان لاله‌های بی‌نشان دوران هشت سال دفاع مقدس را در بر می‌گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها