خبرهای داغ:

به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهداء در دبیرستان دکترعصاریان دزفول برگزار شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهداء با محوریت شهید شاخص شهید بیدخ در دبیرستان دکتر عصاریان دزفول برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۵۶۹۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵

به گزارشخبرگزاری بسیج از  شهرستان دزفول به مناسبت هفته دفاع مقدس، یادواره ی شهداء با محوریت شهید شاخص شهید بیدخ  در صبح روز سه شنبه مورخ 04/07/96 با حضور فرمانده ی حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده شهرستان دزفول سروان پاسدار رضا صائمی نیا، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دزفول عبدالمحمد جرجانی و مسئول کانون جلسات قرآن شهرستان دزفول حاج علیرضا زمانی راد در دبیرستان دکتر عصاریان شهرستان دزفول برگزار شد.

 

سروان پاسدار رضا صائمی نیا ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس هدف از برگزاری یادواره های شهداء را گسترش فرهنگ شهید و شهادت و انتقال ارزش‌های والای شهیدان به نسل جوان و آغاز حرکتی برای معرفی و شناساندن شهداء به جامعه دانست.

 

عبدالمحمد جرجانی نیز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با توجه به نقش شهداء در دوران  دفاع مقدس افزود:شهدا با پیروی از ولایت در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی در مقابل جنگ سخت دشمنان ایستادگی کردند و حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن ندادند.

 

حاج علیرضا زمانی راد همرزم شهید بیدخ نیز ضمن بیان خاطرات و ویژگی هائی از این شهید والامقام افزود:برپایی این یادواره های شهداء ، تلنگری به قشر جوان ما نیز خواهد زد.شهدا با ازخودگدشتی، جان خود را برای دین و کشور خود نثار نمودند و ما باید پیام های بسیار نهفته در دل این کار را درک کنیم .

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها