استاندار خراسان رضوی در جریان سفر به خلیل آباد با والدین شهید محمد آسوده دیدار کرد.
کد خبر: ۸۹۲۵۶۴۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج ازخراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در این دیدار گفت: این عزیزان با جانفشانی و از خودگذشتگی چنان مدارج رشد و تعالی را پیمودند که بسیاری از بزرگان به جایگاه آنان غبطه می‌خورند و آرزومند مقام آن‌ها هستند.

وی شهدا را انسان‌های کاملی توصیف کرد که هر کدام الگو و اسوه‌ای عملی برای مردم جامعه بودند و افزود: شهدای گرانقدر به برکت تربیت صحیح در دامان پاک مادران و لقمه حلال پدران، از آزمون الهی سربلند بیرون آمدند و با درک صحیح از زمان، دشمن شناسی و سر سپردگی به ولایت بهترین معامله را با خداوند متعال کردند.

استاندار خراسان رضوی با بیان این که دستاورد‌های امروز کشورمان در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی مرهون خون پاک شهیدان است، خاطرنشان کرد: اقتدار روز افزون نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف بین المللی، حاصل روحیه استقلال طلبی و خود باوری است که شهیدان و امام شهیدان برای ما به ارمغان آوردند.

رشیدیان با تاکید بر تلاش در راستای تحقق آرمان‌های متعالی شهیدان، افزود: به عنوان وارثان شهدا باید به گونه‌ای رفتار کنیم که مدیون خون آنان نبوده و همواره دعای خیر شان بدرقه راه ما باشد.

گفتنی است؛ پدر این شهید بزرگوار از جانبازان سر افراز دوران دفاع مقدس و خیران مدرسه ساز شهرستان خلیل آباد است که مدرسه‌ای نیز به نام فرزند شهیدش بنا کرده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها