خبرهای داغ:
معاون پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بهار از برگزاری همایش «احلی من العسل» با حضور یک هزار نفر از دانش‎آموزان بهاری خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۵۶۴۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳

همایش «احلی من العسل» در بهاری برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، منصوری در جلسه هماهنگی همایش «احلی من العسل» اظهار داشت: این همایش یک هزار نفری در روز پنجم مهرماه مصادف با روز شهادت حضرت «قاسم ابن الحسن(ع)» برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: هدف از برگزاری این همایش آشنایی دانش آموزان با سیره و شخصیت حضرت «قاسم ابن الحسن(ع)» به عنوان الگویی نمونه برای نوجوانان است.

معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بهار نیز در ادامه با تاکید بر حضور منسجم و یکپارچه دانش آموزان در این مراسم همراه با مدیران و سرپرستان گفت: هماهنگی و استفاده از ظرفیت های دانش آموزی در این مراسم ضروری است.

زهرا شعبانی افزود: بر اساس پیش بینی حدود یک هزار نفر از دانش آموزان پسر شهر بهار در این مراسم با پوشش واحد حضور خواهند یافت.

وی عنوان کرد: همایش دانش آموزی «احلی من العسل» هماهنگ با سراسر کشور روز چهارشنبه ساعت 10 صبح با حضور دانش آموزان پسر مدارس شهر بهار در مصلی امام خمینی (ره) شهر بهار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات