ابتدای اجرای طرح سه‌شنبه‌های مهربانی در شهر هیدج سه هزار و 200پرس غذای گرم به ارزش 25 میلیون و شش‌صد هزار تومان تهیه و بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد توزیع‌شده است.
کد خبر: ۸۹۲۵۶۳۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر بابیان اینکه توسعه شمارکت خیران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد از اولویت‌های مهم کاری این نهاد است، گفت: استفاده از ظرفیت تشکل‌ها و مؤسسات خیریه فعال در سطح شهرستان در فرآیند خدمت‌رسانی به جامعه هدف کمیته امداد از راهبردهای اصلی کمیته امداد است.

محسن داودی افزود: تلاش می‌کنیم با رویکرد تبیینی و اقناعی مشارکت اقشار مختلف را در حوزه رسیدگی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد را در بخش‌های مختلف ارتقاء دهیم.

وی با اشاره به اجرای طرح سه‌شنبه‌های مهربانی در شهر هیدج با همکاری مجمع بانوان نیکوکار شهید علی عسگری این شهر، اظهار داشت: در این طرح روزهای سه‌شنبه‌ هر هفته 200پرس غذای گرم با همکاری مجمع بانوان نیکوکار شهر هیدج تهیه و بین سالمندان و بیماران تحت حمایت کمیته امداد این شهر توزیع می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر از اجرای طرح سه‌شنبه‌های مهربانی از ماه رمضان امسال در شهر هیدج خبر داد و اظهار داشت: درمجموع از ابتدای اجرای طرح سه‌شنبه‌های مهربانی در شهر هیدج سه هزار و 200پرس غذای گرم به ارزش 25 میلیون و شش‌صد هزار تومان تهیه و بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد توزیع‌شده است.

داودی با اشاره به اینکه منابع موردنیاز برای تهیه غذای گرم از محل کمک خیران انجام می‌شود، بیان کرد : برنامه‌ریزی‌شده است با استفاده از مشارکت خیران در طرح سه‌شنبه‌های مهربانی و همکاری مجمع بانوان نیکوکار شهر هیدج ، اطعام گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت کمیته امداد این شهر روزهای سه‌شنبه هر هفته به‌صورت مستمر در طول سال اجرا شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر در ادامه به سایر فعالیت‌های خیرخواهانه مجمع بانوان نیکوکار شهید علی عسگری نیز از ابتدای امسال اشاره کرد و افزود: تهیه سه مورد جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد به ارزش 35میلیون تومان از فعالیت‌های دیگر مجمع بانوان نیکوکار شهر هیدج از ابتدای امسال بوده است.

وی خاطر نشان ساخت: با همکاری مجمع بانوان نیکوکار شهر هیدج و مشارکت خیران هیدجی لوازم تحصیلی موردنیاز 50 دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد ، هزینه‌های درمانی بیماران و لوازم‌خانگی موردنیاز مددجویان ساکن شهر هیدج به ارزش 110 میلیون تومان در شش‌ماهه نخست امسال تأمین‌شده است.

 

ارسال نظرات