در دیدار با خانواده شهدا مطرح شد؛

دیدار با خانواده معظم روحیه خدمت به مردم را در مسئولان تقویت می‌کند

فرماندار ساوه گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا مایه تجدید قوا در بین مسئولان است و موجب می‌شود تا با روحیه مضاعف در خدمت به مردم تلاش بیشتری کرد.
کد خبر: ۸۹۲۵۶۲۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ همزمان با هفته دفاع مقدس فرماندار ساوه به همراه فرمانده سپاه ساوه و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان با خانواده شهیدان « کاشی» و «بخشی» از شهدای هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.

محمد بهاروند فرماندار ساوه در دیدارها هفته دفاع مقدس را فرصتی برای تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دانست و گفت: دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا گامی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و افتخاری بزرگ است و وظیفه تک تک مسئولان است که در این ایام نسبت به این وظیفه مهم اهتمام بورزیم.

وی افزود: صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است که در برابر تمامی توطئه‌های دشمنان علیه این کشور ایستادگی کرده و در تداوم خون مطهر شهدا از آرمان‌های نظام اسلامی و رهبری دفاع کنیم.

فرماندار ساوه تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا مایه تجدید قوا در بین مسئولان است و موجب می‌شود تا با روحیه مضاعف در خدمت به مردم تلاش بیشتری کرد.

بهاروند ادامه داد: امنیت و آرامش کشور و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود که همانا جان شیرین‌شان بود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.

سرهنگ پاسدار علی رسولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در این دیدار گفت: امروز خون مطهر شهدا و ایستادگی و صبر خانواده‌های معظم شهدا به خاری در چشمان دشمنان و رئیس جمهور دیوانه آمریکا تبدیل شده است.

وی افزود: امروز اگر شاهد اظهارات گستاخانه و مذبوحانه ترامپ در سازمان ملل علیه این ملت و این مردم هستیم، ناشی از شکست استکبار جهانی در برابر روحیه شهادت طلبی ملت ایران دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه تصریح کرد: بزرگواری و متانت پدران، مادران، همسر و فرزندان شهدای عزیز مثال زدنی و الگویی ارزشمند برای مسئولان است و وظیفه داریم در مقابل این همه بزرگواری سر تعظیم فرود آورده و از آنان تجلیل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات