خبرهای داغ:
به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر،زنگ امر به معروف در دبیرستان دخترانه پروین اعتصامی حاجی آباد نواخته شد.
کد خبر: ۸۹۲۵۶۱۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر،طی مراسمی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه، مدیر آموزش و پرورش، بخشدار مرکزی و تعدادی از مسئولان ،زنگ امر به معروف در دبیرستان دخترانه پروین اعتصامی حاجی آباد نواخته شد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه در این مراسم در جمع دانش آموزان دبیرستانهای دخترانه حاجی آباد،‌تقارن هفته دفاع مقدس، ایام محرم و هفته امر به معروف را به فال نیک گرفت و اظهارداشت:هدف از قیام امام حسین (ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر بود.

ابراهیم کریمی با تاکید بر احیای امر به معروف ،خاطرنشان کرد:هیچکدام ما نمی توانیم ادعا کنیم در مسیر امر به معروف و نهی از منکر تلاش می کنیم و اگر همچنین ادعایی بکنیم دروغ می گوییم.

وی با بیان اینکه تاریخ امام حسین را درست نکرد،‌گفت: امام حسین (ع) بود که تاریخ را ساخت و به نسل های دیگر ثابت کرد که اگر دین اسلام در خطر باشد باید حج واجب را رها کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه با بیان اینکه امروز هم اسلام در خطر است،اذعان داشت:توان دانش آموزان ما بسیار بالاست اما برخی ها حتی حاضر به درس خواندن هم نیستند.

کریمی ادامه داد: ما توان و استعداد داریم و کارهای بسیار بزرگی را در حالی که دستمان خالی بود و دشمن با ما درگیر بود، انجام دادیم بنابراین باید خود را باور کنیم و با تمام توان خود تلاش کنیم اما متاسفانه بسیاری از ما در حد توان خود تلاش نمی کنیم.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) یکی از بزرگترین سازندگان تاریخ بود، گفت: در این ایام محرم تصمیم بگیریم کاری کنیم که تاریخ در اینده نام ما را به نیکی یاد کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها