خبرهای داغ:
برادر شهید محمودرضا بیضایی از شهدای مدافع حرم، با اشاره به رشادت های بی نظیر مدافعان حرم و صبر و استقامت بی بدیل مادران و همسران آن ها، گفت: این حماسه ها را فقط و فقط با فرهنگ عاشورایی می توان توجیه کرد.
کد خبر: ۸۹۲۵۵۸۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴

   به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمدرضا بیضایی با اظهار تاسف از وضعیت فرهنگی جامعه، گفت: باید جامعه با مفاهیم ایثار و شهادت انس گرفته و فرهنگ عاشوایی در رگ های جامعه جریان یابد.

   این استاد دانشگاه با بیان اینکه ضرورت وجود مدافعان حرم هنوز برای بسیاری از افراد جامعه ناملموس بوه و به علت بی بصیرتی، درک و فهم مناسبی از آن ندارند، اظهار کرد: شهدای مدافع حرم راهی را رفته اند که حسین(ع) رفت و امروز همسران و مادران آنان همچون همسران و مادران شهدای دفاع مقدس، نه تنها مقامی کمتر از شهید ندارند بلکه به جرات می توان گفت چند قدم هم از شهدا جلوترند.

    وی مادران شهید را پدیده ها و گل های سرسبد هستی معرفی کرد و همسران شهدا را جزو مظلومترین اقشار جامعه دانست و بر لزوم تکریم این زنان پیرو خط زینب کبری(س) تاکید کرد.

     همایش زنان ایثارگر با حضور بیش از 200 نفر از زنان ایثارگر و خانواده های شهدا در سالن هلال احمر میانه برگزار شد و در پایان از ده ها مادر شهید با اهدای لوحی تجلیل گردید.

ارسال نظرات