خبرهای داغ:
در یادواره شهدای شهر شریفیه مطرح شد:

رزمندگان برای نجات اسلام راهی جبهه ها شدند

دکتر عزیزی گفت: ما تا پای جان خود بر سر باور هایمان ایستاده ایم.
کد خبر: ۸۹۲۵۵۱۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، یادواره شهدای شریفیه با حضور فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز و بسیجیان در شهر شریفیه به همت حوزه خواهران حضرت معصومه (ص) شهر شریفیه در حسینیه زینبیه برگزار شد .
دکتر عزیزی در این مراسم گفت : گمان می کنند این شهدا بخاطر مقام و پول و یا تهدید و زور به جنگ دشمن رفتند ، بدانند که همگی این عزیزان از تمامی تعلقات دنیایی خود گذشتند و فقط به عشق امام حسین (ع) و اطاعت از امر رهبری و دفاع از دین و حفظ اسلام و خاک وطنشان به جنگ با دشمن و داوطلبانه رفتند.
وی در ادامه افزود : رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس نه برای مقام و ثروت بلکه برای نجات اسلام راهی جبهه های حق علیه باطل شدند .
عزیزی گفت :شهدا به عشق حسین وبرای دفاع ازخاک وطن و ادای دین خود به جبهه های نبرد آمدند و با خدا معامله می کنیم که خدایا ما از تو هیچ چیزی نمی خواهیم .
وی افزود : فرزند شهید هستم و تا الان بدون سهمیه به دانشگاه رفتم و معاف نشدم و به سربازی رفتم ، دختری در دانشگاه جلوی من را گرفت و گفت تو سهمیه هستی گفتم بله بیا سهمیه ام برای تو بابام را برگردان! دلم برایش تنگ شده است .
وی در پایان افزود : تمام مشکلات انسان این است که باور ندارد ، در اصطلاح دینی به باور می گویند یقین، در روانشانسی به باور می گویند تمام شرف زندگی انسان باور انسان است و ما تا جان خود بر سر باور و اعتقاد خود ایستاده ایم.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها