بوشهرـ مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی به مناسبت هفته دفاع مقدس در بخش دلوار برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۵۴۹۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ در این آئین نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج اقشار منطقه دلوار با رژه از مقابل تمثال امام راحل و مقام معظم رهبری، آمادگی خود را برای دفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند.

احمد حیدری فرمانده سپاه امام حسین (ع) در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس از دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس متعلق به رزمندگانی است که با مقاومت، ایثار ورشادت خون خود در برابر دشمنان نشان دادند و برای کشور عزت، شرف و اقتدار به ارمغان آوردند.

علی زاهددوست امام جمعه دلوار نیز در این مراسم دلیل پیوند انقلاب اسلامی با نهضت عاشورا حضور این شاخصه ها در سال های دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: در لحظه لحظه آن دوران مهم و حیثیتی، نمادها و نمودهای کربلا و شور، شعور شوکت و شکوه عاشورایی را می توان یافت.

وی تصریح کرد: انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران، ریشه در نهضت حسینی دارد و رزمندگان ایران اسلامی و این منطقه دلاو خیز و دیار مبارزه با استعمار نیز با اقتدا به سیره جهاد معصومان به ویژه نهضت حرکت آفرین عاشورا توانستند با دفاع از عقیده و غیرت خود که ارزنده ترین نوع دفاع است، افتخارات بزرگ و بی نظیری را برای کشورمان رقم زند.

زاهددوست بیان داشت:ما باید فرهنگ ایثار و شهادت را بدون سودجویی و سوءاستفاده به‌عنوان عنصری شفابخش به کار گیریم و تلاش کنیم از فرصت عمرمان در راه استفاده از این فرهنگ والا ،مقاوم و ایثار بهره ببریم

/ انتهای پیام

ارسال نظرات