فاتح گفت: ولیدات کوچک صنایع دستی مانند قالیبافی و تابلو فرش، محصولات کشاورزی و باغی مانند سیب و گردو و تولیدات دامی هم در چند روستا داریم و بدین ترتیب در هر روستا برای 50 خانوار کارآفرینی کردیم.
کد خبر: ۸۹۲۵۴۸۳
|
۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

حامد فاتح بسیجی جهادگر و عضو گروه جهادی شهید حسن تهرانی مقدم شهرستان مراغه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات این گروه جهادی در مناطق محروم و دور افتاده کشورمان اظهار داشت: ساخت خانه محروم، خانه بهداشت و خانه عالم در روستاهای علی آباد و طالب خان شهرستان مراغه از اقدامات عمرانی گروه جهادی شهید حسن تهرانی مقدم مراغه است.

وی در توضیح این مطلب افزود: اکیپ پزشکی شامل چشم پزشک دندانپزشک پزشکان عمومی و متخصص و ویزیت رایگان روستائیان را داریم. عمل های سرپایی و برپایی بیمارستان های صحرایی از اقدامت ما در حوزه پزشکی و بهداشتی است.

عضو گروه جهادی شهید حسن تهرانی مقدم مراغه خاطر نشان کرد: این گروه در زمینه کارآفرینی نیز فعالیت می کند. تولیدات کوچک صنایع دستی مانند قالیبافی و تابلو فرش، محصولات کشاورزی و باغی مانند سیب و گردو و تولیدات دامی هم در چند روستا داریم و بدین ترتیب در هر روستا برای 50 خانوار کارآفرینی کردیم.

 

ارسال نظرات