جانشین سپاه شهرستان میرجاوه گفت:حماسه هایی که رزمندگان اسلام در 8 سال جنگ تحمیلی آفریدند از درخشان ترین صفحه های تاریخ این مرزوبوم است
کد خبر: ۸۹۲۵۴۳۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان؛ مراسم آبروی کوچه‌ها، افتخار محله‌ها به همت سپاه شهرستان میرجاوه و با محوریت شهید حبیب الله ریگی در بخش لادیز برگزار شد.
جانشین سپاه شهرستان میرجاوه در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: جوانان غیور و دلاورمردان ما در جریان ۸ سال جنگ تحمیلی با رشادت‌ها و جانفشانی‌های خود اقتدار را به کشور عزیزمان هدیه دادند و به برکت خون شهدا امروز از آبرو و عزت در جهان برخورداریم.
سرهنگ حسین قمبری افزود: شهدای ۸ سال دفاع مقدس به ما درس ایثار و شجاعت دادند و جانفشانی‌های آنان در دفاع از کشور برگرفته از راه امام حسین (ع) و یاران شهیدشان می‌باشد.
وی با اشاره به ویژگی‌های منحصربفرد دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: حماسه‌هایی که رزمندگان اسلام در ۸ سال جنگ تحمیلی آفریدند از درخشان‌ترین صفحه‌های تاریخ این مرزوبوم است، دفاع از میهن، جهاد در راه رضای خداوند و دفاع از خاک کشور مهم‌ترین ویژگی دفاع مقدس بود و روحیات معنوی رزمندگان ما و توسل به ائمه و توکل به خداوند باعث شد تا در ۸ سال دفاع مقدس مردانه بجنگند و اجازه ندهند که یک وجب از خاک میهن از آن جدا شود.
وی اخلاص را مهمترین ویژگی رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس بیان و تاکید کردند: جوانان ایران اسلامی از تمام نقاط کشور برای دفاع از خاک خود به دنیا پشت کردند و از جان و مال و خانواده خویش گذشتند تا از خاک کشور و ناموس خود دفاع کنند.
سرهنگ قمبری بیان کرد: دشمن بعد از جریان ۸ سال دفاع مقدس سعی کرد روحیه ولایت مداری و شهادت طلبی را از جوانان بسیجی ما بگیرد، اما جوانان ما همچنان با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در میادین مختلف حضور پیدا کردند و در لباس مدافعان اسلام در عراق و سوریه به جنگ علیه تروریست‌های داعش و دفاع از اسلام ناب محمدی پرداختند.
ارسال نظرات