خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه عاشورا در جمع بسیجیان حوزه کارگری الحدید سپاه امامت تبریز انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده قیام حضرت امام حسین(ع) دانست و گفت: محرم و صفر بنا به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) حقیقتا زنده نگهدارنده اسلام است.
کد خبر: ۸۹۲۵۳۹۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده با بیان اینکه عزت، افتخار و امنیت کشور را مدیون خون شهدا هستیم، افزود: اگر شهدا امروز حضور داشتند با استقامت خود در برابر ظالمان اهداف مقدس انقلاب اسلامی را پیش می بردند.

وی  تاکید کرد: برای حفاظت کشور از حملات دشمنان، پیام شهدا را باید به مردم و به ویژه نسل جوان منتقل کرد تا با بصیرت بتوانند دوست و دشمن خود را بشناسند چراکه دشمنان از گذشته تا به امروز ثابت کرده اند دست از تلاش برای رسیدن به اهداف شوم خود بر نخواهند داشت و هدف غایی دشمن از بین بردن اسلام و باورهای دینی در بین جوانان است.

وی خاطرنشان کرد: شهدا احکام نورانی اسلام که رسالت تمام پیامبران، امامان معصوم و همه صلحا بوده را با شعار نه شرقی نه غربی و با ظرفیت‌های درونی خود در جامعه ساری و جاری کردند.

عباسقلی‌‌زاده در ادامه به فرصت طلبی سودجویان داخلی از وضعیت اقتصادی مردم نیز اشاره  و بیان کرد: افراد روشنفکرنما و سست عنصر با تضعیف روحیه مقاومت و خودباوری می‌خواهند بر ذهن ملت تاثیر بگذارند ولی خوب بدانند ملت ما هوشیار است.

جانشین سپاه عاشورا در بخش پایانی سخنان خود نیز به موضوع تعامل با دنیا اشاره و اظهارداشت: برای پیشرفت و توسعه باید با دنیا تعامل داشت ولی تعامل منطقی و با عزت، تعاملی که عزت ملت ایران را مورد هدف قرار بدهد هرگز قابل قبول نیست.

ارسال نظرات