سرهنگ حمیدرضا محمدی‌ساردو درهمایش پلیس یاران محرم در جمع مردم و مسئولان اظهارداشت: دفاع مقدس نشان از رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردم ایران است.
کد خبر: ۸۹۲۵۳۵۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  سرهنگ حمیدرضا محمدی‌ساردو درهمایش پلیس یاران محرم در جمع مردم و مسئولان اظهارداشت: دفاع مقدس نشان از رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردم ایران است.

وی با اشاره به موفقیت مردم ایران در جنگ تحمیلی عنوان کرد: موفقیت مردم ایران در هشت سال جنگ تحمیلی صرفا بخاطر این بود که فرماندهی جنگ در دست فردی لایق و کاردان بود.

فرمانده سپاه شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه ما در هشت سال جنگ تحمیلی  یک وجب از خاک ایران را از دست ندادیم تصریح کرد: این یک اتفاق و یک مزیت مهم برای ما بود زیرا با امکانات محدود نه با صدام که با بسیاری از کشورهای دنیا می‌جنگیدیم.

وی با اشاره به اینکه از شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران مدت زیادی نگذشته بود تصریح کرد:  جنگ ما ناخواسته بود و ما هیچ آمادگی در این زمینه نداشتیم اما با این وجود توانستیم موفقیت بزرگی را کسب کنیم.

محمدی‌ساردو با بیان اینکه در اوایل جنگ 820 پاسدار توسط منافقین به شهادت رسیدند، عنوان کرد: این نشان از همکاری پاسدارن در این جنگ بود.

وی با بیان اینکه آمریکا هزینه‌های زیادی در اختیار عراق قرار داده بود و از همه توان خود برای از بین ببرند درخت نوپای انقلاب اسلامی استفاده کرد اظهارداشت: با وجود این همه تجهیزات وامکانات صدام و حامیان او پیروز این نبرد هشت ساله نبودند.

فرمانده سپاه شهرستان جیرفت با بیان اینکه  44 کشور در دنیا در جنگ تحمیلی به ایران به صدام اعلام کمک کردند گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در این نبرد نابرابر تنها بود و به کمک رهبری هوشمندانه امام خمینی(ره) و از خودگذشتگی و جانفشانی جوانان این سرزمین توانست در این جنگ موفق شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات