در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس، جمعی از بسیجیان دوران هشت سال جنگ تحمیلی در معیت فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان با امام جمعه محترم شهر برازجان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۲۵۳۲۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان؛ فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان و جمعی از بسیجیان دوران دفاع مقدس، با حجت الاسلام مصلح امام جمعه شهر برازجان دیدار کردند.
سرهنگ غلامپور ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: اگر امروز در کمال امنیت و آسایش زندگی می‌کنیم حاصل ایثار و جانفشانی همین رزمندگان و بسیجیان بوده است.
در ادامه امام جمعه شهر برازجان اظهار داشت: ملت ایران، دین و قرآن را احیاء کردند یعنی در بیشتر امورات از هم سبقت می‌گیرند.
وی گفت: نمونه بارز آن را در جنگ هشت ساله به عینه دیدیم که جوانان و رزمندگان ما، چطور برای به شهادت رسیدن از هم سبقت می‌گرفتند، برای رفتن به خط مقدم چطور از هم سبقت می‌گرفتند، و این‌ها چیزی جزء تقوا و اخلاص عمل نیست.
حجت الاسلام مصلح با اشاره به اینکه، نگاه ما باید نگاهی جهانی بوده و اسلام و بینش و اهداف آن را به سراسر جهان انتشار دهیم گفت: علیرغم هجمه‌های فرهنگی شدید علیه اسلام و شیعه، جوانان و بسیجیان ما در همه عرصه ها‌ی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی خوش درخشیده اند.
این عالم مجاهد یادآور شد: مصداق بارز ناصرین دین، همین پاسداران و بسیجیان و رزمندگان هستند.
امام جمعه برازجان خاطر نشان ساخت: در هشت سال دفاع مقدس، جوان ما با علم به این که می‌داند جانش را از دست خواهد داد به مقابله با دشمن می‌رود و این یکی از بزرگترین شاخصه‌های مومنین واقعی است.
وی ابراز امیدواری کرد و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت، باید بیش از پیش در جامعه ترویج و نهادینه شود.
نماینده، ولی فقیه در شهر برازجان، در پایان این دیدار، یک نصیحت پدرانه به بسیجیان دوران دفاع مقدس داشتند و آن این که رویش‌ها را بیشتر کرده و دامنه صبر و استقامت خود را بالا ببرید.
ارسال نظرات