مهدی روحی از برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس با عنوان (جلوه‌های ایثار) در گالری مجتمع فرهنگی هنری امیرالمومنین(ع) نکا خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه عکس‌هایی از هشت سال دفاع مقدس و فداکاری‌ها و ایثار رزمندگان و شهدای ما را به نمایش گذاشته است.
کد خبر: ۸۹۲۵۳۱۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مهدی روحی از برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس با عنوان (جلوه‌های ایثار) در گالری مجتمع فرهنگی هنری امیرالمومنین(ع) نکا خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه عکس‌هایی از هشت سال دفاع مقدس و فداکاری‌ها و ایثار رزمندگان و شهدای ما را به نمایش گذاشته است.

وی افزود: در این نمایشگاه بیش از 50 اثر از عکس‌های دفاع مقدس به نمایش گذاشته است تا جوانان و نوجوانان با فداکاری‌های جوانان دوران دفاع مقدس آشنا شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا گفت: این نمایشگاه، نمایشگاهی از تابلوهای عکس با محتوای دفاع مقدس است که در گالری هنری این اداره افتتاح شد و علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان هفته دفاع مقدس از آن دیدن کنند.

روحی ادامه داد: علاوه بر برپایی نمایشگاه عکس جلوه‌های ایثار، اکران فیلم کوتاه دفاع مقدس و فیلم‌های عاشورایی، برگزاری عصر شعر عاشورایی، نمایش‌نامه خوانی دفاع مقدس و رونمایی از تابلوی نقاشی عصر عاشورا به هنرمندی یکی از هنرمندان این شهرستان از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان نکا است.

 وی با تأکید بر لزوم حفظ دستاوردهای نظام و پاسداری از خون شهدای دوران دفاع مقدس، یادآور شد: بیان رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس از مهمترین وظایف ما است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا افزود: رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس، ایثار و ازخودگذشتگی را به ما منتقل کردند و اکنون انعکاس رشادت‌ها و ایثارگری فرزندان این مرز و بوم در قالب عکس، متن، رسانه و سایر جلوه‌های فرهنگی و هنری از مهم‌ترین وظایف ما در قبال شهدا است.

روحی گفت: ایام هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت است که باید مورد توجه قرار گیرد و هر یک از ما براساس وظیفه‌ای که بر عهده داریم، دین خود را به شهدا و رزمندگان ادا کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها