حجت الاسلام قربانی گفت: امر به معروف و نهی از منکر یگانه اصلی است که ضامن بقای همه فرائض می باشد بلکه بالاترضامن بقای اسلام است.
کد خبر: ۸۹۲۵۳۱۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  همزمان با هفته دفاع مقدس و هفته امر به معروف ونهی از منکر، همایش بصیرتی بسیجیان حوزه مقاومت ناغان از توابع شهرستان کیار استان چهارمحال و بختیاری در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کیار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله و یاران باوفایش را تسلیت گفت و به تشریح ابعاد حماسه حسینی پرداخت.

حجت الاسلام محسن قربانی  عنوان کرد: یکی از اساسی ترین ابعاد حماسه امام حسین (علیه السلام) موضوع درس های آن می باشد و به این حادثه اگرخوب نگریسته شود عبرتهای فراوان دارد و آنچه امروز جامعه به آن نیاز دارد علاوه بر عبرت ها، درسهای این واقعه می باشد.

وی افزود: امام حسین (علیه السلام) در موقع خروج از مدینه طی نامه ای به برادرش محمد بن حنفیه فرمودند من برای اصلاح امت جدم و برای اقامه معروف و از بین بردن منکرات قیام کردم .

این کارشناس مسایل دینی و مذهبی، اضافه کرد: طبق فرمایش امام حسین علیه السلام، یکی از درسهای عاشورا امر به معروف و نهی از منکر می باشد.

وی، تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر یگانه اصلی است که ضامن بقای همه فرائض می باشد بلکه بالاترضامن بقای اسلام است.

ارسال نظرات