خبرهای داغ:
امام جمعه فردوس:

اردوهای جهادی سبب توسعه روستاها و کسب مهارت دانش‌آموزان می‌شود

امام جمعه فردوس گفت: اردوهای جهادی کاری پسندیده است که علاوه بر توسعه روستا سبب کسب مهارت برای دانش‌آموزان می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۵۳۰۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی در مراسم اختتامیه اردوهای طرح هجرت 3 بسیج سازندگی با اشاره به سیاست آموزش و پرورش درحرفه آموزی به دانش آموزان اظهار داشت: چندین سال است که مقام معظم رهبری بر توسعه اقتصادی کشور تاکید دارند و امروز کشور بیش از هر زمان دیگر به کار و تلاش نیاز دارد.

وی با بیان اینکه شهداء درعین جوانی و داشتن آرزوهای فراوان راهی جبهه ها شده و بهترین سرمایه خویش یعنی جانشان را تقدیم اسلام و انقلاب کردند تاکید کرد: اردوهای جهادی که امروز توسط شما جوانان انجام می شود در مقابل کار شهدا ناچیز است و امنیت و پیشرفتی که در کشور داریم  به برکت خون شهدا است.

مبارزه با نفس مقدم بر کار جهادی

امام جمعه فردوس تاکید کرد: شهدای جنگ تحمیلی اغلب دانش آموزان بودند که برای این کشور حماسه آفریدند و مایه عزت اسلام شدند.

بابایی با اشاره به اینکه زمانی مستشاران آمریکایی برای سرنوشت این کشور تصمیم می گرفتند افزود: امروز به برکت خون شهدا ایران اسلامی درجهان صاحب چنان عزت واقتداری شده که قدرتهای بزرگ دنیا در مقابل ایران ناتوان شده اند.

بابایی ازدانش آموزان خواست درکنار کار جهادی به جهاد اکبر یعنی مبارزه با نفس نیز اهمیت دهند و در مقابل تهاجم فرهنگی استکبار هیچگاه به عنوان سرباز دشمن عمل نکنند.

 

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها