معاون سازمان قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر:
معاون سازمان قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه نیروهای انتظامی باید به مسأله حجاب بیشتر توجه کند، افزود: کسی که امربه معروف و نهی از منکر نمی‌کند ایمانش به خدا ضعیف است و باید در این امر مهم الهی شجاع باشد.
کد خبر: ۸۹۲۵۲۸۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، قدرالله علیزاده در همایش طلایه‌داران معاونت قضایی، نظامی و انتظامی در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت مازندران، اظهار کرد: در بخش نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و قوانین مختلف باید حسینی عمل کرد و نیاز به گفتار نداریم.

وی با بیان اینکه نیروهای انتظامی باید به مسأله حجاب بیشتر توجه کند، افزود: کسی که امربه معروف و نهی از منکر نمی‌کند ایمانش به خدا ضعیف است و باید در این امر مهم الهی شجاع باشد.

وی تصریح کرد: مسؤولیت امر به معروف و نهی از منکر به عهده همه نیروهای دولتی و غیردولتی است.

معاون سازمان قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به اینکه امربه معروف و نهی از منکر دامنه وسیعی دارد، خاطرنشان کرد: باید ظاهر جمهوری اسلامی ایران را حفظ کنیم و چهره مردم ایران را خوب جلوه دهیم که مخدوش نشود.

این مسؤول، ایجاد انسجام بین نیروهای مسلح، تشکیل دادسراها و دادگاه‌های ویژه برای این نیروها، تعامل با معاونت پیشگیری در دادسراها، راه‌اندازی کمیسیون مفاسد اجتماعی از جمله این برنامه‌ها دانست و یادآور شد: تفرجگاه‌ها باید ساماندهی شوند در حالی که این مکان‌ها به حال خود رها شده‌اند و باید کارهای فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی در تفرجگاه‌ها انجام شود.

وی اظهار کرد: امربه معروف و نهی از منکر در جامعه در حاشیه قرار دارد و اندیشمندان و فرهیختگان وارد عمل شوند تا فرهنگ عاشورایی در جامعه جاری شود.

معاون سازمان قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه اساس جمهوری اسلامی ایران امربه معروف و نهی از منکر است، گفت: دشمن از امر به معروف و نهی از منکر می‌ترسد و این دشمن شکن است و کارنامه ما در امر به معروف و نهی از منکر کارنامه قابل قبولی نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها