فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های فرهنگی و ائمه جمعه نقش مهمی دارند، افزود: در برخی حوزه‌ها در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر خلا قانون وجود دارد که قانون باید درست و شفاف مشخص شود.
کد خبر: ۸۹۲۵۲۶۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار سیدمحمود میرفیضی در همایش ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه باید نقاط قوت و ضعف در امر به معروف شناسایی شود، اظهار کرد: مشکلات اخلاقی در فضای مجازی از مشکلات جامعه امروز ما است که باید اقدامات آفندی در این زمینه که از سوی دشمن برنامه‌ریزی شده است انجام شود. 

وی با بیان اینکه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های فرهنگی و ائمه جمعه نقش مهمی دارند، افزود: در برخی حوزه‌ها در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر خلا قانون وجود دارد که قانون باید درست و شفاف مشخص شود. 

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به بحث اندیشه‌ورزی در استان خاطر نشان کرد: برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی خوبی امسال  در سواحل مازندران اجرا شده است.

این مسؤول گفتمان همگانی و تذکر لسانی را در احیای امر به معروف و نهی از منکر مورد اهمیت دانست و گفت: همه‌مان باید وظیفه شهروندی را درست انجام دهیم و با توجه به افزایش  تهدیدات بر اساس اختیارات دینی در برابر  توطئه دشمن بایستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها