به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

آیین نکوداشت سرباز در پادگان آموزشی شهید هاشمی نژاد برگزار شد

سردار نور اللهی معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین (ع) با بیان گوشه ای از صلابت و قدرت انکار نشدنی ایران اسلامی گفت: اگر امروز شاهدیم که ایران جزیره امنیت و ثبات در منطقه شده  همه اینها را مدیون برکت خون شهدا هستیم .
کد خبر: ۸۹۲۵۲۶۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ آیین نکو داشت سرباز و یادواره 221شهید سرباز شهرستان شیروان برگزار شد.

سردار نور اللهی معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین (ع) با بیان گوشه ای از صلابت و قدرت انکار نشدنی ایران اسلامی گفت: اگر امروز شاهدیم که ایران جزیره امنیت و ثبات در منطقه شده  همه اینها را مدیون برکت خون شهدا هستیم و برای ادامه مسیر بر ما لازم است که یاد و خاطره شهیدان والامقام را هر روز یادآور شویم و برای بهتر شدن شرایط کشور از هیچ ایثاری چشم پوشی نکنیم.

 در انتهای مراسم  سربازان منتخب کلیه یگان های نظامی سطح شهرستان مورد تشویق و قدردانی قرار گرفتند و همچنین به سه خانواده شهید به نمایندگی از خانواده های شهدای سرباز ارتش و نیروی انتظامی و سپاه تجلیل شد.

سرهنگ حسینی فرمانده پادگان آموزشی رزم مقدماتی شهید هاشمی نژاد نیز با گرامیداشت هفته پر افتخار دفاع مقدس و نقش آفرینی سربازان از ابتدا دفاع مقدس تا به امروز را نشان از تربیت سربازان مکتبی و پیرو آرمان های انقلاب و خط امام توصیف کردند.

حسینی با اشاره به رشادت شهید مدافع حرم شهید حججی ادامه داد: این شهید بزرگوار نماینده نسلی جدید است که نه در جنگ و نه در انقلاب حضور داشتند اما به زیبایی پیروی از راه انقلاب را ترسیم کردند و این بسیار دلگرم کننده است که نسلی انقلابی امور کارهای کشور را این چنین شجاعانه رقم میزنند و قطار انقلاب را به صحت و سلامت در مسیری درست یاری می دهند.

ارسال نظرات