خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به وجود 209 شهید فرهنگی در استان همدان اشاره کرد و گفت: از این تعداد تاکنون 17 شهید به عنوان شهید فرهنگی ورزشکار شناسایی شده است.
کد خبر: ۸۹۲۵۲۶۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱

شناسایی 17 شهید فرهنگی ورزشکار در استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ مرتضی سیاهوشی امروز در مراسم یاداوره شهدای فرهنگی ورزشکار و یادبود شهید «محسن حججی» با گرامیداشت هفته دفاع مقدس  و تسلیت ایام سوگواری سیدالهشداء(ع) اظهار داشت: هفته دفاع مقدس مقدس نمودار مجموعه ای از بزرگ‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی است.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور جانفشانی  و دلاوری در پای پرچم برافراشته اسلام و  قرآن است، افزود: در این مجموعه تابناک، درخشنده و نفیس‌ترین نگین گرانبها یاد و خاطره شهیدان است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان  سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان  با تاکید بر ضرورت الگو قرار دادن شهدا برای نسل امروز تصریح کرد: به فرموده رهبر عزیز هرکس که چنین دلاورمردان آگاه و شجاعی در دامن خود پرورده باشد حق دارد به آنها افتخار کنند و الگوی  تربیتی  برای  جوانان در همه دوران بدانند که این همان مطالبه رهبر از جامعه تعلیم و تربیت است و وظیفه را سنگین تر می کند.

وی به وجود 209 شهید فرهنگی در استان همدان اشاره و بیان کرد:  از این تعداد  تاکنون 17 شهید به عنوان شهید  فرهنگی ورزشکار  شناسایی شده است  که امروز برای نخستین بار مراسم یادبودی در راستای بزرگداشت این بزرگواران برگزار شده است.

سیاهوشی در ادامه سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطر شهید «محسن حججی» عنوان کرد: شهید «حججی» یک نماد برای همگان است و خداوند این شهید بزرگوار را برای دیدن ما  آنچنان بزرگ کرد وگرنه تمام شهدای مدافع حرم این چنین هستند و نمونه آن بسیار است.

وی آسایش و امنیت پایدار حاصل در کشور را مرهون خون شهدای مدافع حرم دانست و بیان کرد: تمام زندگی خود را مدیون شهدای مدافع حرم هستیم چراکه اگرجانفشانی آنها نبود اتفاقاتی رخ می‌داد  که  جزء واقعه عاشورا اتفاقی به این بزرگی و گستردگی نبود و انها خود را فدا کردند که  اسلام، دین، کشور و امنیت ما حفظ شود و ما هم باید آن را ارج بنهیم.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان  سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان  با بیان اینکه در بین جوانان امروز افرادی ظرفیت این را دارند که همچون شهید «حججی» شوند، گفت : به فرموده امام خامنه ای(مد ظله العالی) شهید حججی در دنیایی که روزنه های اغواگر صوتی و تصویری فراوانی وجود داشت  خداوند او را همچون حجتی در مقابل چشم همگان قرار داد.

وی با تاکید بر معرفی هرچه بیشتر  شهدا در بین نسل جوان تصریح کرد: امروز در این شرایط خناسانی در فضای مجازی و حقیقی علیه شهدا و مدافعان حرم شبهه افکنی می کنند و ما وظیفه داریم به این شبهات پاسخ دهیم  و شهدا را هرچه بیشتر به جامعه معرفی کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظرات