خبرهای داغ:
همایش عرشیان تا فرشیان در جاجرم؛

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید حججی برگزار شد

همایش عرشیان تا فرشیان با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم شهید محسن حججی به همت حوزه ی خواهران حضرت خدیجه جاجرم در سالن ارشاد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۵۲۵۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ همایش عرشیان تا فرشیان با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم شهید محسن حججی به همت حوزه ی خواهران حضرت خدیجه جاجرم در سالن ارشاد برگزار شد.

سرگرد اسماعیل محمد نیا جانشین فرماندهی سپاه شهرستان جاجرم گفت: نشانه های دفاع مقدس امروز هم در کشور  نمایان است و  نسل سوم و چهارم ما همچون شهید حججی به ندای رهبرشان  لبیک می گویند و حماسه می آفرینند .

وی افزود: همانطور که شما خواهران در زمان جنگ در پشت جبهه ها تلاش می کردید امروز تکلیف شما در برابر سر بریده ی شهید حججی ها این است که با حجاب خودتان راه حضرت فاطمه را ادامه دهید و نگذارید لحظه ای وصیت نامه و فرمایش آنها بر زمین بماند.

حجت الاسلام و المسلمین اطهری در ادامه با اشاره به دوران جنگ تحمیلی گفت: کشور ما بدون هیچ حمایت و  پشتیبانی ، زیر شدید ترین حملات به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان  پیروز شد.

وی ادامه: کسی که بخواهد از سیم خاردار دشمن بگذرد باید از سیم خاردار های نفسش عبور کرده باشد و غرورش را کنار بگذارد و گوش به فرمان نایب بر حق امام زمان باشد و  شهدا کسانی هستند که از سیم خاردارهای خود رد شدند .

در این همایش ابراهیم صفری از رزمندگان و آزادگان دفاع مقدس به بیان خاطرات پرداخت و در پایان از قاریان و حافظان و مربیان فعال حلقه های صالحین پایگاه های مقاومت خواهران سطح شهر تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار