به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

یادواره شهدای گمنام در شهرستان دلگان برگزار شد

به همت بسیج زنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان، یادواره شهدای گمنام در این شهرستان برگزار شده است .
کد خبر: ۸۹۲۵۲۴۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، به مناسبت هفته دفاع مقدس، و به مناسبت چهارمین سالروز خاکسپاری شهدای گمنام در دلگان، یادواره شهدای گمنام در این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان در این مراسم با گرامی داشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: یاواره‌های شهدا از رویش‌ها و آثار دفاع مقدس ما است.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمود: ه اند: "یادواره‌های شهدا پادزهری بر علیه نقشه‌ها و جنگ فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی است"، تصریح کرد: دفاع مقدس که در سال ۵۹ اتفاق افتاد، تمام ابرقدرت‌های شرق و غرب با هم به تفاهم رسیدند که این انقلاب را نابود کنند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان اضافه کرد:، اما از آنجایی که خداوند وعده داده که مومنان و بندگان مخلص خود را در مقابل کفار و مشرکان کمک و نصرت می‌کند، در این جنگ به پیروزی رسیدیم.
حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک با اشاره به اینکه در سال ۵۹ نظام ما نوپا بود و از قدرت بالایی برخوردار نبود و تمام بلوک شرق و غرب بر علیه این انقلاب به وحدت رسیده بودند، ادامه داد: در نهایت با یاری خداوند دفاع مقدس با پیروزی رزمندگان اسلام به پایان رسید.
وی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس دستاورد‌های زیادی برای ملت ما به همراه داشته است، بیان کرد: اگر امروز ما در دنیا سربلند و سرافراز هستیم، به برکت دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران در آن دوران است.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان خاطرنشان کرد: رزمندگان و شهدای مدافع حرم و کسانی مانند شهید حججی از رویش‌های انقلاب اسلامی هستند.
گفتنی است این مراسم در جوار مزار شهدای گمنام شهرستان دلگان برگزار شده است
ارسال نظرات