خبرهای داغ:
فرمانده مرکز آموزشی شهدای جواد نیا:
فرمانده مرکز شهدای جواد نیا در گفتگو با خبر نگار بسیج گفت: سربازان به عنوان فرزندان رشید این مرزو بوم در مکتب حسینی به رشد و تعالی دست پیدا خواهند کرد.
کد خبر: ۸۹۲۵۱۰۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سرهنگ حبیب الله وفاپورفرمانده مرکز آموزشی شهدای جواد در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: امسال سعی شد که بر اساس موازین اسلامی برنامه ها و خلاقیت هایی که جوانان این مرکز دارند عرضه شود و با تشویق جوانان به مسایل اعتقادی و علمی بتوانیم جوان را در مسیر درست انقلاب راهنمایی کنیم.
وی درادامه اظهار کرد: وسایل ازقبیل طبل و ایستگاه های صلواتی وسایر تجهیزات مورد نیاز توسط خود سربازان و پرسنل این مرکز تهیه شده و توانسته اند شور و شعور حسینی را به نمایش بگذارند و در بحث های مختلف علمی ، فرهنگی و جنگ نرم فعالیت های شایسته ای داشته باشند.
سرهنگ حبیب الله وفاپور با اشاره به همزمان هفته دفاع مقدس با دهه محرم تصریح کرد: به دلیل همزمانی هفته دفاع مقدس و دهه محرم پرسنل وظیفه این مرکز با راه اندازی نمایشگاه شهدا و یاد واره دفاع مقدس بخشی از کار فرهنگی را به نمایش گذاشتند و این نشان می دهد روح ایثار و شهادت همواره در بین مردان این سرزمین با الهام از عاشورا وجود دارد .
فرمانده مرکزشهدای جواد نیا ضمن توجه به مسایل علمی،فکری واعتقادی جوانان درخصوص جنگ نرم گفت : نمایشگاهی از اختراعات، جنگ نرم و رشادت های فرزندان این سرزمین و مدافعان حرم را با روایتگری دایر کرده اند که مورد استفاده پرسنل قرار می گیرد.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها