خبرهای داغ:
میرشفیعی
گفتگو با مادر شهید حبیب اله زمانی؛
پسرم سرباز وظیفه بود ولی ایشان علاقه شدیدی به رفتن جبهه داشت و همواره می گفت باید برای اسلام و وطنمان مبارزه کنیم.
کد خبر: ۸۹۲۵۰۶۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

گوهر زمانی مادر شهید حبیب اله زمانی اهل روستای سنگ سفید است همان صلابت، سادگی و صفای روستایی در چهره این مادر شهید موج می زند. همان صفایی که در شهدا سراغ داریم و همان صلابتی که به واسطه آن برای ایران اسلامی آبرو خریده شد.

با هماهنگی دفتر راهبردی بسیج سپاه ناحیه خوانسار در جوار این مادر دریادل و صبور جان هایمان را به واگویه های عاشقانه اش سپرده ایم.
با شما این زمزمه عاشقانه را مرور می کنیم؛

 خصوصیات اخلاقی رفتاری شهید در دوران کودکی نوجوانی و جوانی چگونه بود؟

بچه با ایمان و باتقوایی بود وهوای مردم نیازمند روستا را داشت. در حق من و اعضای خانواده خیلی دلسوز ومهربان بود و همیشه به آنها احترام می گذاشت.

احترام زیادی به خواهران وبرادران خود می گذاشت و در همه امور به آنان کمک می کرد. در دامداری کمک حال پدرش و کمک خرج خانواده بود.

 از فعالیت های شهید و علاقمندی هایشان بگویید؟
قبل انقلاب در پخش اعلامیه فعالیت می کرد و در تظاهرات شرکت داشت. بعد انقلاب هم در مساجد و هیات ها حضور داشت.

 نحوه اعزام و شهادت ایشان را بگویید؟
45 روز دوره آموزشی خدمت را که گذراند با توجه به مخالفت های شدید من مجدد برای ادامه خدمت سربازی عازم کردستان شد و در کردستان در تاریخ 29/1/62در سن ۱۸سالگی به شهادت رسید.

علاوه براینکه پسرم سرباز وظیفه بود ولی ایشان علاقه شدیدی به رفتن جبهه داشت و همواره می گفت باید برای اسلام و وطنمان مبارزه کنیم.

روزی یکی از دوستان پسرم نزد ما آمد و قرار شد نان هایی را که پخته بودیم به همراه مقداری پول برایش ببرد ولی هیچ وقت سوغاتی هایم به دست فرزندم نرسید چون قبل از رفتن دوستش به شهادت رسیده بود. من افتخار می کنم که تا آخرین گلوله تفنگش از اسلام و میهنش دفاع کرد وسوغات پسرم خیرات حسینیه شد.

 

آخرین لحظه ای که ایشان را دیدم هیچ وقت یادم نمی رود، در باغمان مشغول کشاورزی بودم که آمده بود کلید خانه را برای برداشتن برگه خدمت بگیرد وبرای همیشه رفت و دیگر پسرم را ندیدم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها