خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه شهرستان البرز:
جانشین فرماندهی سپاه شهرستان البرز گفت: از ویژگی های دفاع مقدس شجاعت و دلاوری های رزمندگان اسلام بود و فرماندهان که رشادت ها و جانفشانی هایی را از خود نشان دادند .
کد خبر: ۸۹۲۵۰۶۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حسینعلی شیخ جانشین فرمادهی سپاه شهرستان البرز، به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بین کارکنان و کارگران شرکت خوشخواب اظهار کرد: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس رشادت هایی انجام دادند که اسلام ناب محمدی که در بهمن 57 به ثمر نشاندن در کشور ما زنده و پایدار بماند .
وی تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم را گرامیداشت و گفت: با کارهایی که در این هفته انجام می دهیم یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم .
جانشین فرماندهی سپاه امام رضا ع شهرستان البرز گفت : یکی از دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس مردم سالاری دینی بود و با مردم توانستیم در این جنگ پیروز شویم و حضور مردم در صحنه های مختلف باعث پیروزی است .
وی افزود : از ویژگی های دیگر دفاع مقدس منویات قاطعانه و مقتدرانه و رهنمود های پیغمبر گونه امام راحل بود که مردم به فرامین او گوش دادند و به صحنه آمدند و هشت سال جنگ را مدیریت کردند پیروز شدیم .
شیخ گفت : از دیگر ویژگی های دفاع مقدس شجاعت و دلاوری های رزمندگان اسلام بود و فرماندهان که رشادت ها و جانفشانی هایی را از خود نشان دادند .
دفاع مقدس بین مردم ما اتحاد و همدلی و انسجام ملی که به وجود آورد . با دفاع مقدس اعتماد به نفس پیدا کردیم و توانستیم در عرصه های مختلف بعد از جنگ به خوبی پیشرفت کنیم .
وی اذعان داشت : دشمنی که در هشت سال دفاع مقدس با ما جنگید الان نیز دست از دشمنی برنداشته است و همواره علیه ملت ما توطئه می کند .
وی در پایان افزود: زمانی جنگ بر علیه ملت ما به صورت نظامی بود و ملت عزیز ما یکپارچه به پا خواستند و در مقابل آنها ایستادگی کردند و در حال حاظر رویه و کار دشمن تغییر پیدا کرده و باید نسبت به این مسائل آگاه باشیم در مقابل آن توطئه ها و فعالیت هایی که دشمن انجام میده آگاه باشیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها