خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه دامغان از تشییع و تدفین سه شهید والامقام گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با دهه سوم ماه ماتم حسینی در دیار عالمان و شهیدان، دامغان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۵۰۵۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

محمد خوشقدم در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان با بیان اینکه تدفین شهدای گمنام در جای جای میهن اسلامی و قلب شهرها سبب گسترش فرهنگ ناب ایثار و شهادت و موجب برکات معنوی فراوان است، اظهار داشت: در حال حاضر قبور پنج شهید گمنام در گلزار شهدای فردوس رضا، دو شهید در دانشگاه دامغان و دو شهید در داننشگاه آزاد اسلامی شهرمان محل رجوع مردم و کانون توجه جوانان مخلص و انقلابی است.

وی با اشاره به تشییع و تدفین باشکوه شهدای گمنام در طول سال‌های گذشته در شهر دامغان و شهرهای دیباج، امیریه و کلاته رودبار، سبقه و علقه معنوی مردم دیار شهید پرور دامغان با فرهنگ شهید و شهادت گفت: با عنایت به جلسات برگزار شده در سطح شهرستان و با مسئولان امور شهدای گمنام کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح مقرر گردید پیکر سه شهید گمنام در دهه سوم ماه محرم میهمان مردم دامغان شوند.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان با بیان اینکه امنیت و اقتدار امروز کشورمان مدیون جانفشانی شهدا و ایثارگران و جانبازان است، اضافه کرد: شهرستان دامغان با تقدیم 630 شهید قریب به 1500 جانباز و 33 آزاده و اعزام قریب به 16 هزار رزمنده در طول دوران دفاع مقدس چون نگینی در عرصه جهاد و حماسه می‌درخشد.

خوشقدم خاطر نشان کرد: با بررسی‌ها و بازدیدهای انجام شده با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی بخشی از پارک بزرگ دانشجو دامغان برای تدفین این شهدای بزرگوار و احداث بنای در خور شأن آنان در نظر گرفته شد که با همکاری شورای اسلامی و شهرداری دامغان مقدمات آن بزودی فراهم می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری آیین وداع با شهدا در مسجد جامع با حضور هیأت و اقشار مختلف مردم و تشییع پیکر پاک آنان همزمان با دهه سوم ماه محرم الحرام باهمکاری همه نهادها و تشکیل ستاد و کمیته‌های مختلف برکگزاری این مراسم به باشکوه‌ترین شکل به لطف خدا برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها