خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در منطقه اصفهان:
حجت الاسلام فقیهی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه اصفهان گفت: همه اذعان دارند پیاده روی اربعین حرکت بی نظیری است در طول سال و در کل دنیا که بیش از ۲۰ میلیون نفر در یک اجتماع عظیمی انجام وظیفه می کنند.
کد خبر: ۸۹۲۴۹۷۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان ، حجت الاسلام محمود فقیهی سرشکی در گفت و گویی اظهار کرد: ستاد اربعین در استان اصفهان تشکیل شده و تعداد ۱۲ کمیته کارهای اولیه را بصورت فعال و بی نظیر انجام می دهند.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه اصفهان گفت: همه اذعان دارند پیاده روی اربعین حرکت بی نظیری است در طول سال و در کل دنیا که بیش از ۲۰ میلیون نفر در یک اجتماع عظیمی انجام وظیفه می کنند.

وی افزود: وقتی کاری به این عظمت بی نظیر است باید برنامه ریزی ها نیز بی نظیر باشد که به همین منظور جلسات برنامه ریزی در کل فرمانداری ها انجام و موارد پیگیری می شوند.

حجت الاسلام فقیهی سرشکی با بیان اینکه برای امسال ۵۵ موکب در استان اصفهان قطعی و ثبت شده است، تصریح کرد:  پیش بینی می شود این موضوع به ۷۰ موکب برسد و فعالیت استان اصفهان بیشتر متمرکز در کربلا خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در اصفهان یادآوری کرد: از سالهای قبل  ۲۰۰ نظر و پیشنهادات گرفته شده تا نسبت به بهتر شدن قوت ها  و برای رفع ضعف ها اقدام صورت گیرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به تهدید هایی که از سوی گروهک های نفاق وجود دار از زائران درخواست می شود که  از موکب ها استفاده کنند و استفاده از پذیرایی افراد متفرقه خود داری کنند.

حجت الاسلام فقیهی تاکید کرد: موضوعی که در سنوات گذشته وجود داشته کمبود وسایل حمل و نقل مسافر بوده که عرضه و تقاضا برای سفر مناسب نبوده است که در این خصوص باید موارد پیش بینی شود.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در اصفهان عنوان کرد: شهر آران و بیدگل با ۱۵ موکبی که درخواست کرده در کل استان  از نظر ایجاد موکب ها پیشتاز بوده است.

وی با اشاره به حرکتی عظیم که همه باید تلاش کنند افزود: امامان جمعه باید یک هفته را نسبت به اربعین در خطبه های خود تبلیغ و اطلاع رسانی کرده و مسئولان شهر نیز فضای شهر را با تبلیغات نسبت به فرهنگ اربعین آشنا  کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها