مدیر کل بنیاد شهید استان کردستان با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس برگرفته از عاشورا و محرم بود، گفت: جنگ حق و باطل از زمان حضرت آدم تا زمان امام زمان (عج) ادامه دارد و حق همواره پیروز خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۲۴۹۶۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد سلیمانی در یادواره ۷۶ شهید بخش کرانی که در مسجد جامع حسن آباد یاسوکند با حضور خانواده شهید مدافع حرم شهید قربانخانی برگزار شد، وی با گرامیداشت یادو خاطره ۴۵۰ شهید شهرستان بیجار و ۷۶ شهید بخش کرانی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: اگر امروز امنیت و آرامش داریم همه به برکت خون شهداست.

وی با تاکید بر اینکه شهدا با گذشت از جان خود؛ تکلیف ما را سنگین‌تر می‌کنند، اظهار کرد: وظیفه ما در مقابل آن‌ها این است که از خون آن‌ها پاسداری کرده و از آن‌ها و خانواده‌های آن‌ها قدردانی کنیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان گفت:شهدا در دفاع از ارزش‌های دینی و تأمین امنیت جانانه وارد کار شدند.


وی با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی در جهان و در خاورمیانه مدیون ومرهون خون پاک شهدا است، گفت: شهید از مقدس‌ترین واژه‌ها در فرهنگ اسلامی است و این تقدس شهدا است که انقلاب اسلامی را پا برجا و آن را در تمام جهان الگویی برای بیداری‌های اسلامی کرده است.


سلیمانی با تاکید بر اینکه بعضاً برخی از دشمنان قسم‌خورده به دنبال یکسری القائات به برخی از ناآگاهان هستند، تصریح کرد: این افراد نادانسته فکر می‌کنند که همه امتیازات کشور بدون در نظر گرفتن معیار‌هایی در اختیار خانواده شهدا قرار می‌گیرد.

این مسئول تاکید کرد: احیای فرهنگ شهادت از ضرورت‌های جامعه اسلامی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی به آن تأکید ویژه‌ای دارند.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان عنوان کرد: از عوامل پیروزی انقلاب و دفاع مقدس ما باور به فرهنگ شهید و شهادت و اعتماد به جانفشانی در راه نظام مقدس انقلاب اسلامی است.

سلیمانی در ادامه به رشادت‌های شهدا و رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحملی رشادت رزمندگان اسلام بود که موجبات هراس و شکست دشمن شد.


وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس از ارزنده‌ترین ارزش‌ها در صفحه تاریخ ایران اسلامی است، گفت: ایران اسلامی بدون هیچ تجهیزاتی توانست لرزه بر اندام دشمن تا بن ندان مسلح آورد و آنان را شکست دهد.


مدیر کل بیناد شهید و امور ایثارگران کردستان با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس برگرفته از عاشورا و محرم بود، گفت: جنگ حق و باطل از زمان حضرت آدم تا زمان امام زمان (عج) ادامه دارد و حق همواره پیروز خواهد شد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از خانواده شهید مدافع حرم شهید مجید قربانخانی تجلیل شد.


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات