طی حکمی

مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در سپاه دهگلان معرفی شد

طی حکمی با حضور نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در سپاه دهگلان معرفی شد.
کد خبر: ۸۹۲۴۹۴۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم تودیع و معارفه مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در سپاه دهگلان با حضور نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان و فرمانده سپاه شهرستان دهگلان برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا باباشاهی نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان ضمن تسلیت ایام محرم اظهار داشت: قیام عاشورا پیام‌های زیبا برای ادوار تاریخ دارد.


وی افزود: حادثه عاشورا تنها محدود به آن عصر نبوده بلکه برای همه بشریت بوده و برکات بسیاری در همه ادوار تاریخ را دارا بوده است.

حجت الاسلام بابا شاهی با اشاره یه قیام امام حسین (ع) گفت:هدف و پیام امام حسین (ع) درآن عصر اعتلای کلامه حق بود وتا روز قیامت باید حق وحقیقت در جامعه بشری حکمفرما باشد.


وی افزود وظیفه و رسالت ما با الگو گرفتن از قیام امام حسین (ع) این است که باید از آن درس گرفته و بهره ببریم وبه دیگران منتقل کنیم.

بابا شاهی با اشاره به مشکلات دشمنان دین اسلام با این دین مقددس گفت: اولین مشکل آنان این است که خود را حق می‌دانند و انحرافات را با کلمه حق بیان میکنند وتمام مذاهب اسلامی را باطل و کفار می‌پندارند.

وی افزود: این گروه شعار ومسیرشان تنها عمل به گفته‌ها وتشخیص خودشان است و زمانی که گفته هایشان مورد بررسی قرار گیرد کاملا باحق مغایرت دارد

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: درآ ن. دوران زمانی که کشور ما مورد تهاجم دشمن قرار گرفت مردم ازهر قشری برای دفاع از کشورشان برخواستند و از کیان خودشان دفاع جانانه نمودند.


وی در ادامه گفت: امروز بدون شک امنیت ما مرهون خون شهدا، ایثارگران و جانبازان ۸ سال دوران دفاع مقدس است که باید یاد و خاطره آنان همیشه زنده نگه داشته شود.


در این مراسم از زحمات حجت الاسلام داوود قزلچه تقدیر و حجت الاسلام جعفر منتشلو به عنوان مسئول نماینده، ولی فقیه در سپاه دهگلان معرفی شد.


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار