رئیس اداره تبلیغات اسلامی هشترود:

120مبلغ برای تبلیغ به روستاهای هشترود اعزام می شوند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هشترود از اعزام بیش از ۱۲۰ مبلغ و مبلغه برای تبلیغ در دهه اول محرم به مساجد وحسینیه های شهر و روستاهای شهرستان هشترود خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۴۹۲۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام یعقوب اباذری با تسلیت فرارسیدن ماه محرم گفت: برای فعالیت در دهه اول اول ماه محرم الحرام بیش از ۱۲۰ نفر از مبلغین و مبلغات فرهنگ حسینی اعم از روحانیون بومی و غیربومی جهت تبیین و تبلیغ احکام و معارف اسلامی و همچنین تبیین نهضت خونین سالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به مساجد و حسینیه های شهر و روستاهای شهرستان هشترود اعزام شدند.

وی اظهار داشت: در ایام تبلیغی ماه محرم امسال، بی سابقه ترین اعزام مبلغ را در شهرستان هشترود داشته ایم و روحانیون علاوه بر اقامه نمازجماعت در مساجد و حسینیه ها، جلسات وعظ و خطابه و احکام و اخلاق برگزار می کنند.

اباذری افزود: یکی از مشکلات فرهنگی و تبلیغی پیش رو نبود امکانات لازم برای اعزام مبلغین برای مناطق محروم در ایام دیگر سال است و با توجه به گسترش روز افزون شبکه های ماهواره ای و اجتماعی در روستاها و تهدیدات جدی اخلاقی وف رهنگی برای جوانان و نوجوانان مسئولان باید سازمان تبلیغات اسلامی را در این زمینه مهم یاری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها