خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در یادواره شهدای محله طالقانی، کوی اسلامشهر و مدافعان حرم حوزه امام حسین (ع) سپاه غدیر تبریز، انقلاب اسلامی را بر گرفته از نهضت عاشورا عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۲۴۹۱۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذرباجان شرقی، غلام عسگر کریمیان گفت: رزمندگان و شهدا با تاثیر از عاشورا و شور و شعور حسینی رشادت های بزرگی آفریدند و اجازه ندادند دشمنان وجبی از خاکمان را اشغال کند.

وی با بیان اینکه فرهنگ دوران دفاع مقدس، همان فرهنگ عاشورائی بود که در مقابل ظالمان قدرت بازدارندگی و امقابله در جوانان ایجاد کرد، افزود: قدرت و عظمت، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی را نیروهای عظیم انقلابی با رشادت های خود در همه عرصه ها برای کشورمان آفریدند.

کریمیان یادآور شد: انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس در مقابل کفر ایستاد چراکه از 44 کشور بطور مستقیم و غیر مستقیم کمک می شد و جوانان با سلاح ایمان و تقوا در مقابل این دشمنان تا بن مسلح ایستادند.

فرمانده سپاه آذربایجان شرایط امروز را به مراتب مهم تر و حساس تر از دفاع مقدس دانست و اظهارداشت: در دوران دفاع مقدس جبهه و سنگر دشمن مشخص بود  ولی امروز در جنگ نرم بعضا مشاهده می شود که دشمنان به داخل سنگرها و آشیانه ها رخنه و نفوذ و لطمات و آسیب های جدی وارد کرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها