دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر سیستان و بلوچستان:

فلسفه قیام امام حسین (ع)بحث امر به معروف و نهی از منکر بود

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: فلسفه قیام امام حسین (ع) بحث امر به معروف و نهی از منکر بود و در این راه به شهادت رسیدند
کد خبر: ۸۹۲۴۸۸۶
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴
محسن اکبری در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان اظهار کرد: دفاع ما یک دفاع عاشورایی در مقابل ظالمینی بود که این جنگ را بر ما تحمیل کردند.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه در دفاع مقدس تمام ارزش‌های انقلاب اسلامی به کمک رزمندگان آمد افزود: ما با توکل بر خدا در برابر ظلم ایستادگی کرده عاشورایی مبارزه کردند و این حرکت به دفاع تقدس داد و دفاع مقدس شد.

وی بیان کرد: رزمندگان با روحیه خود در صحنه‌های نبرد با تکبیر الله اکبر وارد میدان می‌شدند و دفاع می‌کردند اگر ما امروز این دفاع را فراموش کنیم در واقعه گذشته پر افتخار خود را فراموش کرده‌ایم با فراموش کردن ارزش‌های انقلاب قطعا دستاورد‌های آن را هم فراموش می‌کنیم.

این مسئول اظهار کرد: مسلمانان بر اساس ارزش‌های انقلاب اسلامی گام بردارند، جوانان میدان‌دار جنگ نابرابر بودند و انقلاب را به پیروزی رساندن و امروز باید به این قشر اعتماد کرد و به آن‌ها نقش داد.

اکبری گفت: فلسفه قیام امام حسین بحث امر به معروف و نهی از منکر بود و در این راه به شهادت رسیدند.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر سیستان و بلوچستان افزود: دفاع مقدس هم به تأسی از قیام امام حسین ایستادگی در برابر ظلم شکل گرفت و رزمندگان ما پیروز میدان شدند.

این مسؤول بیان کرد: اولین امر به معروف خداوند است که تمام دستورات خود را در قالب امر به خوبی‌ها ونهی از بدی‌ها آورده رسالت انبیا ولو بیای الهی هم این مهم بوده است.

محسن اکبری اظهار داشت:امروز رسالت ما عمل به این دو واجب الهی است واگر به این مهم به خوبی عمل نکنیم اشرار بر ما مسلط می‌شوند
وی با اشاره به جایگاه امر به معروف ونهی از منکر در جامعه تصریح کرد:اجرای این دو امر وظیفه عمومی است همگان در قبال اجرا و انجام آن مسئول هستند تا جامعه اصلاح شود.

وی با تاکید بر اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان دارای ۱۸ عضو است که به منظور برنامه‌ریزی ماجرای برنامه‌ها تصمیم‌گیری می‌کنند، بیان کرد: برگزاری نشست خبری، حضور معاونین امر به معروف ونهی از منکر در برنامه‌های رادیویی تلویزیونی، برگزاری سخنرانی در راستای این هفته در برنامه قبل از خطبه‌های نماز جمعه، تجلیل از خانواده شهیدان امر به معروف ونهی از منکر، غبارروبی گلزارشهدا و. را از اهم برنامه‌های اجراشده و قابل اجرا در استان برشمرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار