خبرگزاری بسیج: معاون سياسي كل سپاه پاسداران با بيان اينكه از عوامل رهايي سوسنگرد از محاصره را مي توان مصادف شدن آن ايام با ماه محرم نام برد، افزود: همه رزمندگاني كه در سوريه و عراق به مقاومت مي پردازند، مدافع عزت و غيرت هستند و از انسانيت و مظلوميت دفاع مي‌كنند.
کد خبر: ۸۹۲۴۸۸۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سردار رسول سنايي راد معاون سياسي كل سپاه پاسداران جمهوري اسلامي ظهر امروز در سخنراني پيش از خطبه هاي نماز جمعه شهرستان قرچك با بيان اينكه هر واحد سياسي زنده و پويا داراي دشمن است، ‌گفت: دلايل دشمني با واحدهاي زنده اثربخشي و رقابت پذيري آنها است.

وي با اشاره به نمايش موشكي كره شمالي، افزود: آنها با اين كار دارند ترامپ را بر سر عقل مي آورند.

يادگار جبهه هاي دفاع مقدس با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس،‌ با بيان اينكه روحيه قلدري و زياده طلبي تنها بخشي از زندگي صدام بود، افزود: صدام از بچگي فكر رهبري جهان عرب را در سر مي پروراند و تصورش اين بود كه با يك عمليات برق آسا مي تواند قدرت برتر منطقه شود.

وي خاطر نشان كرد: انقلاب ما نوپا بود، سپاه تازه در حال شكل گيري بود كه آن هم در كردستان درگير جنگ داخلي با تجزيه طلبان بود، توهم بني‌صدر را گرفته بود، مجموع اينها و مشكلات ديگر باعث ايجاد تفكر اشتباه در تصميم گيري صدام شد.

اين رزمنده دوران دفاع مقدس افزود: تصور واهي عراق در سال 1359 اشتباهي بيش نبود و خيانتي بود توسط عده اي كه اين تصورات غلط را به عراق انتقال دادند.

 

فقط حس عاشورايي مي تواند در برابر موج انتحاري دشمن قد علم كند

وي با بيان مشكلات پيش روي رزمندگان در منبرد با نيروهاي بعثي، يادآور شد: چند ماه بعد از شروع جنگ با ورود به ايام ماه محرم روح عاشورايي در رزمندگان قوت گرفت و از عوامل رهايي سوسنگرد از محاصره را مي توان مصادف شدن آن ايام با ماه محرم نام برد.

اين مقام مسؤول اذعان داشت: انگيزه كساني كه امروز در سوريه و عراق مي جنگند، چيزي جز زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا نيست.

وي با اشاره به شكل گيري بيداري اسلامي در جهان اسلام، اظهار داشت: دشمن آمد تا با راه اندازي جريان تكفيري و بريدن سرهاي عده اي مظلوم از زنها و يچه ها با استفاده از نماد هاي اسلامي به مخدوش جلوه دادن اين جريان بپردازد.

رئيس اداره سياسي سپاه با بيان اينكه اسلام بدلي و آمريكايي اكنون توسط اسلام واقعي با محوريت جمهوري اسلامي در حال سرنگوني است، تصريح كرد: شكست اين جريان توسط شاگردان سردار سليماني ها صورت مي پذيرد.

وي ادامه داد: همه رزمندگاني كه در سوريه و عراق به مقاومت مي پردازند، مدافع عزت و غيرت هستند و از انسانيت و مظلوميت دفاع مي‌كنند.

سنايي راد در پايان اذعان كرد: امروز فقط حس عاشورايي مي تواند در برابر موج انتحاري دشمن قد علم كند./#

نویسنده خبر: محمد فرخي

ارسال نظرات