خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان سایه جنگ را رزمندگان مدافع حرم از سر ملت برداشتند ادعاکنندگان اگر هنر دارند سایه بیکاری را از سرملت بردارند.
کد خبر: ۸۹۲۴۸۷۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱

سایه جنگ را رزمندگان مدافع حرم از سر ملت برداشتند/مدعیان سایه بیکاری را بردارندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی امروز در مراسم  یادواره شهدای آبروی محله گرامیداشت شهید «محمدرضا زارع الوانی» ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اظهار داشت: دشمنی آمریکا با ایران تمام شدنی  نیست و مذاکره  با آنها نتیجه‌ای به دنبال نخواهد داشت.

وی گفت: باید به بعضی آقایان گفت وقتی سمت مذاکره می‌روی مقداری مقاومت نشان بده و سست نشو، به لبخند آنها توجه مکن، چراکه ما هرکاری کنیم آمریکایی‌ها دشمن هستند و اگر  شما عسل را  با 10 انگشت خود در دهان آنها کنی باز هم امثال ترامپ وحشی  گاز خواهند گرفت.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه آمریکا هیچ وقت به پیشرفت جمهوری اسلامی ایران راضی نخواهد شد، گفت: برخی غفلت می‌کنند و به تذکرات حضرت آقا توجهی نمی‌کنند و ابلهانه و متاسفانه با نگاه روشن‌فکرانه ادعا می‌کنند که فلان شخص زحمت کشید و با مذاکره سایه جنگ را از سر ملت برداشت در صورتی که باید بدانند  سایه جنگ را رزمندگان مدافع حرم که قید فرزند خردسال خود را زدند و برای دفاع از اسلام رفتند، برداشتند.

وی با بیان اینکه رزمندگان مدافع حرم هوشمندانه و بر حسب تکلیف وارد جبهه‌های مقاومت شدند، افزود: آنها نه اینکه احساساتی شده باشند و یا نسبت به خانواده خود بی تفاوت باشند بلکه همچون دیگران عاشق زندگی بودند اما تکلیفی بر دوش داشتند و باید آن را انجام می‌دادند.

سردار فرجی با اشاره به اینکه عده‌ای  مخالف ورود رزمندگان در جبهه‌های مقاومت هستند، گفت: روز اول که سردار شهید «همدانی» عازم سوریه شد همه معترض بودند که این مسیری که انتخاب کردید اشتباه است و این ماموریت اعتبار چندین ساله شما را به فنا خواهد داد اما سردار «همدانی» به این اظهارات توجهی نکرد و ماموریت خود را به سرانجام رساند.

* سردار «همدانی» با اقدام خود به ما آبرو، جرأت و جسارت داد

وی یادآور شد: در روز اول عزیمت سردار «همدانی» شاهد بودیم که 50  نفر ایشان را همراهی کردند در صورتی که در روز شهادت، سردار 180 هزار نیروی دفاع وطنی داشت.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه سردار «همدانی» با اقدام خود به ما آبرو، جرأت و جسارت داد، خطاب به دولتمردانی که ادعا کرده‌اند سایه جنگ را از سر ملت برداشته‌اند، گفت: این چنین افرادی سایه جنگ را از سر ملت برداشتند، شما اگر هنر دارید سایه بیکاری را از سر ملت بردارید که این وظیفه شماست، هرچند اگر امکانات دست ما بود این سایه  را نیز ما برمی‌داشتیم.

وی در همین خصوص اضافه کرد: شما ادعاکنندگان ما را محدود کرده‌اید و اگر حرفی هم بیان می‌کنیم می گویید چرا مخالف وحدت صحبت می‌کنید؟ چرا ساختارشکنانه و هنجارشکنانه صحبت می‌کنید؟! در صورتی که وقتی شما به پیامبر خدا(ص) هم توهین می‌کنید ما حرفی نمی‌زنیم.

سردار فرجی تصریح کرد: شما یک زمانی به سمت آن خانمی که جایزه نوبل دریافت کرده بود هجمه آوردید و تا فرودگاه به استقبالش رفتید و در مقابلش سرخم کردید که اکنون همین خانم علیه ما و انقلاب  در آمریکا و اسرائیل فعالیت می‌کند.

وی  با بیان اینکه جایزه نوبل آن جایزه ارزشمندی است  که مقام معظم رهبری اهداء کرده باشد، گفت: فرزند شهید مدافع حرم شهید «مجتبی کرمی»  پس از شهادت پدر بی‌قراری می‌کرد در صورتی که پس از دیدار با امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) دیگر بیقرار نیست و سرشار از آرامش است و این  ارزشمند است.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان با انتقاد از وضعیت حجاب در جامعه تصریح کرد: آیا این وضعیت حجاب در همدان در شأن استانی است که دارالمومنین و دارالمجاهدین است؟ این جای نگرانی دارد که وقتی خانواده مدافع حرم لبنانی را وارد فرودگاه تهران کردیم باورشان نمی‌شد که به ایران آمده‌اند و گمان می‌کردند که اشتباه شده و اینجا پاریس است.

* توطئه‌های آمریکا تمام شدنی نیست

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن گرامیداشت یاد شهید «محمدرضا زارع الوانی» اظهار داشت: شهید «زارع الوانی» نه تنها آبروی محله بلکه آبروی جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی و جهان اسلام است.

سردار فرجی با اشاره به وضعیت فعلی سوریه آن را بسیار مناسب دانست و بیان کرد:‌ تا عصر دیروز 90 درصد از مناطق آشغال شده توسط داعش آزاد و امنیت در آن برقرار شده و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با تأکید بر اینکه هرجا جبهه مقاومت موفقیتی به دست می‌آورد، آمریکا فتنه‌ای به پا می‌کند، افزود : این افسانه نیست و ما در سوریه شاهد بودیم که هرجا جبهه مقاومت حرکتی آنجا داشت و موفقیتی کسب کرده آمریکایی‌ها  ناجوانمردانه از پشت با خنجر زدند و توطئه‌های آن‌ها تمام شدنی نیست.

فرمانده تیپ 32 سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه عمر داعش در سوریه و عراق به پایان رسیده و چیزی از آن باقی نمانده است، تصریح کرد:‌ حامیان داعش نیز متوجه این قضیه شده‌اند، بنابراین دیگر برای آنها هزینه‌ای نمی‌کنند و دنبال این هستند که سرمایه خود را در جایی هزینه کنند که نتیجه‌ای برای آنها داشته باشد.

وی با اشاره به ایثارگری‌های رزمندگان مدافع حرم به گرامیداشت یاد و خاطر شهید «زارع الوانی» به تبیین ابعاد شخصیتی ایشان پرداخت و گفت: ایشان به عنوان زبده‌ترین  و قوی‌ترین نیروی یگان صابرین جمهوری اسلامی ایران است که امثال آن انگشت شمار هستند و هنوز هم  در خانه و محله خود همچنان گمنام مانده و آنچنان که باید شناخته نشده است.

*شهید«الوانی» همواره خود را بدهکار انقلاب اسلامی می‌دانست

سردار فرجی با بیان اینکه شهید «زارع‌الوانی» در سخت‌ترین شرایط وارد جبهه‌های جنگ شد و  بر کسی منت نگذاشت، گفت: این شهید بزرگوار از کسی هم طلبکار نبود و همواره خود را بدهکار انقلاب اسلامی می‌دانست و یک «حاج قاسم سلیمانی» است که کسی ایشان را رسانه‌ای نکرده است.

وی با تشریح اقدامات ارزنده شهید «زارع الوانی» در درگیری با تروریست‌ها و در طول  خدمتش عنوان کرد: وقتی به شهید «الوانی» گفته شد ماموریت داریی برادر عبدالمالک ریگی رل در عمق 70 کیلومتری پاکستان یا بزنی و یا دستگیر کنی، می‌رود و هم می‌زند و هم دستگیر می‌کند که این فیلم سینمایی نیست، همچون برخی از فیلم‌هایی که با پول  جمهوری اسلامی علیه جمهوری اسلامی می‌سازند و اسکار نیز می‌گیرند و دیگران نیز از آن استقبال می‌کنند.

فرمانده تیپ 32 سپاه انصارالحسین(ع) همدان در واکنش به اظهارات یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر اینکه چه کسی می‌گوید جنگ ما مقدس است، جنگ ما خانمان‌سوز بوده، ابراز داشت: چنین شخصی رأی مردم را دزدیده و وارد شورای شهر شده و چنین ادعا می‌کند که جنگ ما نامقدس بوده در صورتی که بر اساس حرف خودشان در سال آمار کشته‌های تصادف 1.5 برابر کشته‌های جنگ است.

وی با بیان اینکه آمار کشته‌های ناشی از مواد مخدر در طول هشت سال به 2.5 برابر تعداد کشته‌های جنگ رسیده است، گفت: چه شده که نسبت به آن پاسخی ندارید؟

سردار فرجی با عنوان اینکه برخی افراد مغرضانه و گستاخانه نسبت به برپایی نماز جماعت در پارک‌ها معترض هستند، افزود: ‌چنین افرادی می‌گویند چه لزومی دارد که شهدا را در پارک دفن کنند؛ این در حالی است که شهید «زارع الوانی» و امثال این بزرگوار، برای این مسائل شهید شدند.

* استان همدان رتبه دومین کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت را دارد

وی در واکنش  به برخی اظهارات در داخل که چرا باید امکانات ما برای جبهه مقاومت استفاده شود، عنوان کرد: چه امکاناتی؟ اگر هم به این جبهه کمکی می‌شود تماماً مردمی است و استان همدان دومین استان در بخش کمک‌های مردمی به این جبهه است.

فرمانده تیپ 32 سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه این موارد دل انسان را به درد می‌آورد، تصریح کرد: ‌در شهر ما مراکز درمانی حیوانات خانگی و مراکز خرید و فروش سگ‌های میلیونی ایجاد شده و کسی معترض  و ناراحت نیست ولی اگر کمکی به جبهه مقاومت شود دلش به درد می‌آید.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم در مقابل  ایثارگری و حضور خود در جبهه مقاومت تنها با خدا معامله کرده‌اند، گفت: ‌آنها در مقابل این فداکاری بر کسی منت نگذاشته‌اند و چیزی دریافت نمی‌کننددر صورتی که برخی افراد مغرضانه اظهار می‌کنند که شهدای مدافع حرم در مقابل رفتن به سوریه چک سفید دریافت می‌کنند.

سردار فرجی اضافه کرد: برخی هم دل آقا را به درد می‌آورند و می‌گویند نمی‌شود مردم را به زور بهشت برد اما همین افراد راحت می‌توانند مردم را به جهنم ببرند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس  با بیان اینکه تمام دوران دفاع مقدس شیرین بود و بهترین لحظات زندگی ما هم در دفاع مقدس خلاصه می‌شد، خاطرنشان کرد:  تلخی جنگ آن جایی بود که رفقای خود را از دست می‌دادیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات