مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی:
مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: تلاش در جهت ارتقای سطح فرهنگی مددجویان باید در اولویت‌های کاری کمیته امداد باشد چراکه حل معضل فقر فرهنگی مقدم بر فقر مادی است.
کد خبر: ۸۹۲۴۸۷۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در جلسه تودیع و معارفه معاون فرهنگی این نهاد حمایتی به تبیین برنامه‌های فرهنگی این نهاد پرداخت و گفت: تلاش در جهت ارتقای سطح فرهنگی مددجویان باید در اولویت‌های کاری کمیته امداد باشد چراکه حل معضل فقر فرهنگی مقدم بر فقر مادی است.

وی ایجاد اشتغال و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت را مهم‌ترین اولویت کمیته امداد برشمرد و افزود: رفع وابستگی مددجویان و محرومان به نهاد‌های حمایتی تنها با ایجاد اشتغال پایدار و استقلال اقتصادی فراهم می‌شود و توانمندسازی فرهنگی مددجویان برداشتن اولین گام موثر در این مسیر است.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: فراهم کردن تسهیلات و امکانات لازم برای ادامه تحصیل دانش‎آموزان، دانشجویان و طلاب تحت حمایت، رسیدگی به مسائل آموزشی و تربیتی، برگزاری اردوهای آموزشی و تلاش برای رشد و اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی با برگزاری کلاس‌های آموزشی، انجام کارهای هنری، برگزاری مراسم، مجالس‌ و ارائه مشاوره و راهنمایی از فعالیت‌های حوزه فرهنگی کمیته امداد است.

موسی‌نژاد با بیان اینکه رفع محرومیت در جامعه نیازمند عزم جدی و همکاری همه بخش‌ها است، گفت: کمیته امداد شفاف‌سازی عملکردها را دراولویت‌های کاری خود قرار داده و امین محرومان و اغنیاء است.

وی خاطرنشان کرد: خدماتی که کمیته امداد استان مرکزی به مددجویان تحت حمایت خود ارائه می‌دهد در بخش‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و ایجاد اشتغال است که تلاش داریم سطح این خدمات را در همه بخش‌ها به خصوص فرهنگی ارتقا دهیم.

گفتنی است در این مراسم احمد بوالحسنی که سابقه ریاست حراست را در کارنامه کاری خود دارد به عنوان معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی منصوب و از خدمات ناصر ناصری دوست معاون سابق تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات