دفاع مقدس تبلور وحدت ملت ایران در حفظ استقلال و ارزش‌های اسلامی است

دفاع مقدس، تبلور وحدت، مقاومت و اراده ملت مؤمن و انقلابی ایران در حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور، آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی است.
کد خبر: ۸۹۲۴۸۴۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سی‌و یکم شهریور ماه یادآور حماسه سرو قامتانی است که قصیده بلند ایستادگی و مقاومت را در برابر استکبار جهانی و قدرت‌های سلطه‌گر، سر دادند و با بذل جان خویش، ملت بزرگ ایران را سربلند کردند و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و فرهنگ والای انقلاب را به رخ جهانیان کشیدند.

دفاع مقدس، گنجینه ارزشمندی از پایمردی‌ها و جانفشانی‌های سلحشورانی است که عاشقانه دل به آرمان‌های والا و انقلابی پیر و مرادشان سپردند و با سلاح ایمان و بصیرت رویای شکست‌ناپذیری قدرت‌های بزرگ و ایادی منطقه‌ای آنان را برای همیشه باطلکردند.

دفاع مقدس، تبلور وحدت، مقاومت و اراده ملت مؤمن و انقلابی ایران در حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور، آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی است.

هفته دفاع مقدس فرصت گران‌بهایی برای اقشار مختلف مردم ایران به ویژه جوانان و نوجوانان عزیز است تا ضمن بازخوانی مقطع حساس تاریخ جنگ تحمیلی هشت ساله، از مکتب شهیدان برومند و جانبازان بزرگوار، درس‌های الهام بخشی برای آینده کشور بیاموزند و جای تردید نیست که حماسه دفاع مقدس، چنان تصویری از غلبه ایمان، توکل و اعتقاد به نصرت الهی در برابر نیروهای استکباری به نمایش گذارد که حق‌طلبان و سلطه‌ستیزان عالم به تأسی از آن برخاستند و برگ‌های نوینی از دفتر مبارزه با نیروهای باطل و زورگو رقم زدند.

تلاش برای زنده نگه داشتن حماسه دفاع مقدس و پیشگیری از قرار گرفتن این فصل مهم و الهام بخش تاریخی در ورطه غفلت و فراموشی، رسالت خطیری است که تحقق آن بهره‌مندی نسل‌های جوان امروز و فردای ایران اسلامی از برکات این حقیقت ناب و گنجینه ارزشمند را تضمین می‌کند.

کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با تکریم و تعظیم مقام شامخ شهیدان، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس و تحسین حماسه آفرینی‌های ارتش غیور، سپاه سلحشور، بسیج مخلص آن دوران باشکوه و سایر مدافعان دلیر میهن اسلامی و تجدید میثاق با امام راحل(ره) و بیعت با ولی‌فقیه زمان، مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی)، بر لزوم تحکیم اقتدار، وحدت و همبستگی ملی در برابر تهدیدات تاکید داشته و هفته ایثار و استقامت، هفته دفاع مقدس را گرامی داشته است.

قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی

انتهای پیام/

ارسال نظرات