خبرهای داغ:
نمایشگاه کتاب به همت حوزه خواهران کوثر شهر الوند در حوزه کوثر برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۲۴۸۴۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱

 
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، نمایشگاه کتاب به همت حوزه خواهران کوثر شهر الوند در حوزه کوثر برگزار شد .
خانم سعادت فرمانده حوزه مقاومت کوثر در حاشیه این نمایشگاه گفت : این نمایشگاه به مدت 10 روز از اول مهر در  ساختمان حوزه کوثر شهر الوند برگزار می شود .
وی در ادامه افزود : این نمایشگاه از دوبخش تشکیل شده است یک بخش با 105 عنوان کتاب که برای فروش گذاشته ایم و بخش دیگر 63 عنوان کتاب که در حوزه موجود بوده برای بسیجیانی که قدرت خرید کتاب ندارند تهیه شده است .
خانم سعادت پور گفت : از دیگر برنامه های نمایشگاه کتاب مشاوره دادن به بسیجیان توسط خانم عباسپور از بسیجیان حوزه کوثر که دارای مدرک کارشناسی ارشد است .
وی افزود : بیش از 15 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس حوزه کوثر برگزار خواهد کرد که دو عنوان برنامه به عنوان برنامه های شاخص حوزه کوثر می باشند . نمایشگاه کتاب و دومین برنامه یادواره شهدا که در سالن شهید آوینی برگزار خواهد شد .
فرمانده حوزه خواهران کوثر در پایان هدف برگزاری نمایشگاه کتاب را چنین گفتند : ترویج کتابخوانی در بین بسیجان و بالا بردن سواد سیاسی و فرهنگی و ترویج فرهنگ حجاب در بین مردم و بسیجیان و گوش دادن به فرامین مقام معظم رهبری که چنین گفتند سیره کتاب خوانی باید در بین مردم رایج پیدا کند .
3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها