خبرهای داغ:
در آیینی که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سپاه ناحیه مهدیشهر برگزار شد؛ از سربازان نمونه نیروهای مسلح در ارتش، سپاه و نیروی انتظامی تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۸۹۲۴۷۹۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر، همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز سرباز، با هدف تجلیل از مقام سربازان وارج نهادن به آنها و نقش سرباز از حراست از آرمان های انقلاب اسلامی مراسمی با حضور نیروهای مسلح انتظامی، ارتش و سپاه در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه مهدیشهر برگزار شد.

سرهنگ ذوالفقاری فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس  و تبریک روز سرباز، سه عامل  ولایت پذیری، وحدت و پشتیبانی مردم را از رموز پیروزی در دفاع مقدس دانست.

وی در ادامه اظهار کرد: بی شک بخش اعظمی از دلاور مردیها و ایثار گری های دفاع هشت ساله ما در برابر عراق به همت و غیرت سربازان وطن انجامید که مخلصانه قدم در وادی دفاع و حراست از این مرز و بوم نهادند و در کنار دیگر رزمندگان با استقامت صحنه های زیبایی از رشادت و ایثار را خلق کردند و حماسه های جاودانی را رقم زدند.

فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر تصریح کرد: دفاع مقدس یادآور روزهای نورانی، خاطرات فراموش نشدنی است که اقشار مختلف امت اسلامی ما در رکاب حضرت امام خمینی (ره) حماسه هایی را آفریدند و برای همیشه در تاریخ کشور ایران به عنوان سند افتخار به ثبت رسیده و جاودان شد.

وی گفت: دو و نیم میلیون سرباز در  هشت سال دفاع مقدس داوطلبانه خدمت مقدس سربازی خود را جان برکف گذراندند و دلاورانه عملیاتهای بزرگ و موفقی چون ثامن الائمه، فتح المبین، بیت المقدس و بسیاری از عملیاتهای پیروزمندانه را رقم زدند.

ذوالفقاری حضور شش هزار شهید سرباز در دفاع مقدس را نقش عمده سربازان در دوره دفاع مقدس عنوان کرد.

در پایان مراسم از سربازان نمونه ارتش، نیروی انتظامی و سپاه تجلیل به عمل آمد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها