تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته ششم رقابتهای لیگ دسته یک با وجود اینکه از دقیقه ۳۰ ده نفره بود مقابل میزبان خود ماشین سازی تبریز به برتری دست یافت.
کد خبر: ۸۹۲۴۷۴۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، نماینده فوتبال استان مرکزی در ادامه بازیهای لیگ یک از ساعت ۱۶ یکشنبه در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف ماشین سازی رفت و در پایان با حساب ۲ بر ۱ از سد این تیم گذشت.

در این دیدار آلومینیوم ابتدا در دقیقه ۱۰ دروازه خود را با ضربه حامد پاکدل باز شده دید و در ادامه نیز در دقیقه ۳۰ حامد بختیاری از آلومینیوم با کارت قرمز داور جریمه شد تا کار شاگردان حامد بصیری برای ادامه بازی دشوارتر شود.

اما با وجود شکست در نیمه نخست، در نیمه مربیان این تفکرات حامد بصیری بود که بر اندیشه های رسول خطیبی غلبه کرد. آلومینیوم در نیمه دوم با وجود یک یار کمتر، متحول شده وارد میدان شد و به لطف اتخاذ تاکتیک های مناسب، کار را هجومی آغاز کرد تا در دقیقه ۶۱ مسابقه و در اثر فشار حملات یاران آلومینیوم، بازیکن ماشین سازی مجبور به لمس توپ با دست روی خط دروازه شود. اتفاقی که داور مسابقه را بر آن داشت که ضمن اعلام پنالتی یار ماشین سازی را نیز اخراج کند.

با وجود حاشیه سازی فراوان از ناحیه کادرفنی و سرمربی ماشین سازی، حسین احمدلو پنالتی آلومینیوم را به گل بدل کرد تا کار به تساوی بکشد. اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۶ این دیدار میلاد احمدی برای دومین بار دروازه ماشین سازی را باز کرد تا آلومینیومی ها سه امتیاز این مسابقه را به خانه ببرند.

بدین ترتیب در پایان هفته ششم آلومینیوم ۶ امتیازی شد و به رده سیزدهم جدول رده بندی رسید.

آلومینیوم در هفته بعدی مسابقات می بایست چهارشنبه آینده در خانه به مصاف فجرسپاسی برود.

ارسال نظرات