مسوول بسیج اساتید دانشگاه شهر کرد در گفت‌‌وگو با «بسیج»عنوان کرد
شمس گفت: به منظور ارتقای سطح بینش سیاسی مخاطبین خود، روی برنامه‎هایی از قبیل حلقه‎های صالحین، کرسی‎های آزاداندیشی با موضوعات مختلف و.. تمرکز داریم.
کد خبر: ۸۹۲۴۷۱۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸

شمس مسوول بسیج اساتید دانشگاه شهر کرد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اقدامات انجامی بسیج اساتید این دانشگاه در حوزه مسائل سیاسی و بصیرت‎افزایی اساتید عنوان کرد: ما به منظور ارتقای سطح بینش سیاسی مخاطبین خود، روی برنامه‎هایی از قبیل حلقه‎های صالحین، کرسی‎های آزاداندیشی با موضوعات مختلف و...  تمرکز داریم.

مسوول بسیج اساتید دانشگاه شهر کرد در ادامه با موثر ارزیابی کردن اقدامات بسیج اساتید در دانشگاه بیان داشت: از طریق سپاه استان نیز جزوه‎هایی را از طریق سیستم اتومسیون در اختیار همه اساتید دانشگاه قرار می‎دهیم که در موضوعات مختلف مثل راه‎های نفوذ و نقش بسیج در جلوگیری از راه‎های نفوذ و.. است و با استقبال خوبی از جانب اساتید مواجه شده است.

شمس در خاتمه اظهار داشت: ما در بسیج اساتید یک همکاری نزدیکی نیز با دفتر هم‎اندیشی اساتید و دفتر نهاد رهبری و بسیج دانشجویان و بسیج کارکنان داشته باشیم به نحوی که در برنامه‎هایی که آنها اجراکننده هستند ما با آنها همکاری داریم و به آنها کمک می‎رسانیم و در برنامه‎هایی که ما مجری هستیم آنها با ما همکاری می‎کنند.

ارسال نظرات