خبرهای داغ:
ظهر امروز صورت گرفت

افتتاح خانه عالم روستای چاهک موسویه به نمایندگی از 50 پروژه در خراسان جنوبی

در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس خانه عالم روستای چاهک موسویه قاین به نمایندگی از 50 پروژه محرومیت زدایی در خراسان جنوبی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۲۴۷۰۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس بعد از نماز ظهر و عصر امروز  با حضور سردار حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی قرب کوثر سپاه و سایر مسئولین خانه عالم روستای چاهک موسویه قاین به نمایندگی از 50 پروژه محرومیت زدایی در خراسان جنوبی افتتاح شد.

محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار بسیج  اظهارداشت: 25 پروژه ای که اعتبار آن از سوی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه تامین شده شامل احداث و تکمیل مسجد، احداث و تکمیل خانه عالم، احداث سرویس بهداشتی عمومی و مساجد، تکمیل کتابخانه و احیاء و مرمت قنات هستند .

وی ادامه داد: در مجموع  پروژه ها با اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون تومان اختصاص یافته که سهم قرارگاه محرومیت زدایی 50 میلیون و 300 میلیون تومان بوده است.

زهرایی اضافه کرد: 25 پروژه نیز از قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه تامین اعتبار شده اند شامل احیاء و مرمت قنات، احداث استخر ذخیره آب  و احداث حمام و سرویس بهداشتی است که با اعتبار کل یک میلیارد و 400 میلیون تومان که سهم قرارگاه 70 میلیون و 200 هزار تومان بوده است.

وی بیان داشت: در مجموع این 50 پروژه با اعتبار 2 میلیار و 500 میلیون  تومان انجام شده که سهم قرارگاه یک میلیارد و 250 میلیون  تومان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار