خبرهای داغ:
معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری نهبندان:
معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری نهبندان گفت: طراحی مهندسی جهادگران سازندگی باعث موفقیت ما در عملیات ها می شد .
کد خبر: ۸۹۲۴۶۷۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمدی معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری نهبندان در همایش سنگر سازان بی سنگر با تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و تبریک هفته دفاع مقدس و ابراز خوشحالی از حضور در جمع جهادگران عرصه سازندگی گفت: در سی و هفتمین سالگرد دفاع مقدس ،ایران به نقطه ثبات منطقه تبدیل شده است ، هر چند دشمنان این نظام و انقلاب تلاش هایی جهت وارونه کردن اقتدار ما داشته اند اما با شکست مواجه شده اند.

وی افزود: انعکاس رشادت ها و جوانمردی های رزمندگان ما به جوانان و نسل هایی که جنگ و دفاع مقدس راندیده اند امری لازم و ضروری است.

او گفت:دفاع مقدس یک عملیات مهندسی بود و اگر این عملیات مهندسی و موفق را نداشتیم با شکست مواجه می شدیم چرا که ما تازه انقلاب کرده و دانش و تجهیزاتی در دست نداشته و تهی بودیم اما این طراحی مهندسی جهادگران سازندگی باعث موفقیت ما در عملیات ها می شد .

محمدی تصریح کرد: انقلاب و دفاع مقدس ما برگرفته از فرهنگ عاشور است و دفاع از مظلوم و رسیدن به داد تظلم خواهی مظلومان برگرفته از قرآن و دین و مذهب ما است، وظیفه ما دفاع از مظلومین یمن،میانمار، سوریه ، عراق و همه آنهایی که دست کمک و یاری به سوی ما دراز می کنند است .

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری نهبندان با شکر گزاری از خداوند متعال گفت: نوید پیروزی اسلام بر کفر از زبان سردار سلیمانی در چند ماهه آینده نشان از فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان ما است چرا که جهاد و مقابله با کفر در خون و رگ های حججی های ما نهفته است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها