خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مهدیشهر گفت: شهدا بزرگ ترین سرمایه انقلاب اسلامی و خانواده معظم شهدا چشم وچراغ نظام هستند.
کد خبر: ۸۹۲۴۶۶۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر؛در دیدار حسن  ذوالفقاری فرمانده سپاه مهدیشهر، از خانواده شهیدان حسین کسائیان و روح الله مومنیان و ضمن عیادت از این دو مادر شهید، شهدا را بزرگ ترین سرمایه این انقلاب معرفی کرد وگفت: خانواده معظم شهدا چشم وچراغ این مملکت هستند .

وی افزود: امروز جوانان ما باید از زمزمه عاشقانه شهدا وسیره وافکارشان الگو برداری کنند.

ذوالفقاری عنوان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند:«گاهی رنج وزحمت نگهداشتن خون شهید از خود شهادت کمتر نیست.»

فرمانده سپاه مهدیشهر خاطر نشان کرد: در دوران 8 سال دفاع مقدس جوانان ما به مولایشان ابا عبدالله الحسین(ع)اقتدا کردند؛ وبر اساس ایمان وعشق عمیق خود به خداوند وتوکل برخدا ،همواره آرزوی شهادت ولقای او راداشتند.

وی بیان داشت: شهدای 8سال دفاع مقدس به ما درس ایثار واز خود گذشتگی دادند و جانفشانی آنان در دفاع از کشور برگرفته از راه مولایشان امام حسین(ع) و یاران شهیدشان می باشد.

ذوالفقاری ابراز داشت: حماسه هایی که رزمندگان با رشادت در 8سال دفاع مقدس آفریذند از درخشان ترین صفحه های تاریخ است که در تارک این مرز وبوم می درخشد؛ آنان که از جان ومال خود گذشتند تا از خاک کشور وناموس خود دفاع کنند.

گفتنی است: شهید روح الله مومنیان از شهدای 8سال دفاع مقدس است که در تاریخ 30/2/65در منطقه مهران وعملیات پاتک مهران در سن 20 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 شهید حسین کسائیان در تاریخ 19 آبان سال 65 در کردستان سر دشت در حالی که 5 ماه از حضورش در جبهه گذشته بود، در سن 19 سالگی به شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها