خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهبندان گفت: کار آنان ساخت سنگر و جان پناه بود و خود بر روی بولدوزر و دستگاه ها در آب ، خاک و آتش مشغول فعالیت و مامور ایجاد آرامش روحی و روانی سایر رزمندگان بوده اند.
کد خبر: ۸۹۲۴۶۵۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ پاسدار علی شاه وردی فرمانده سپاه ناحیه نهبندان در همایش سنگر سازان بی سنگر با تسلیت ایام شهادت ابا عبدالله الحسین(ع) و تبریک هفته دفاع مقدس گفت: رزمندگان جهادگر سازندگی با عملیات مهندسی و زیرکانه خود توانستند بهترین گام ها را در پیروزی دفاع مقدس برداشته و بهترین نقش را ایفا نمایند.

وی افزود:جهاد سازندگی یکی از بهترین تشکل هایی بود که در اوایل انقلاب اسلامی تشکیل و هدف آن خدمت به محرومین و دور کردن استضعاف از روستائیان و مناطق محروم بود.

علی شاه وردی اظهار داشت: به حمد الهی جهاد سازندگی در بحبوحه جنگ اقدامات خارق العاده ای انجام می داد که تعجب دشمن را برانگیخته بود،

رشادت ها و جانفشانی های این جهادگران باعث شد تا لقب سنگر سازان بی سنگر را به خود اختصاص داده چرا که کار آنان ساخت سنگر و جان پناه بود و خود بر روی بولدوزرها و دستگاه ها در آب و خاک و آتش مشغول فعالیت و مامور ایجاد آرامش روحی و روانی سایر رزمندگان بوده اند و خود هیچ سرپناهی نداشته اند.

شاه وردی تصریح کرد: جنگ و دفاع مقدس برای ما یک نعمت بوده چرا که استقلال، آزادی، اقتدار،امنیت و... که امروزه داریم از ثمرات 8 سال دفاع مقدس می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه نهبندان یادآور شد: امروزه نیز اگر بخواهیم یک مدیریت جهادی داشته باشیم باید اخلاص،شجاعت و بی پروایی،پرکاری و سخت کوشی و درنهایت اتکاء به داشته ها و ظرفیت های خود را حفظ و بالابرده چرا که اینها همه ویژه گی های جهادگران عرصه جنگ و جهاد بوده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: امروزه مانیز اگر بخواهیم در جهان حرف اول را برای گفتن داشته باشیم باید به سراغ مدیران جهادی رفته و از آنها استمداد نمائیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها