خبرهای داغ:
همزمان با هفته دفاع مقدس جلسه شورای فصلی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۴۶۴۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، دومین جلسه شورای فصلی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در سال جاری با هدف اتخاذ راهکارها در جهت ارتقای بهبود امور و افزایش کیفیت خدمات‌دهی به جامعه ایثارگران برگزار شد.
در این جلسه، معاونان و روسای بنیاد ستادی و شهرستانی، مسایل و مشکلات خود را مطرح و در جهت رفع آنها پیشنهادات خود را ارایه کردند.
کمبود اعتبارات برای اجرای برنامه‌های ترویجی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، کمک به برگزاری یادواره‌های شهدا، اختصاص ساختمانی برای بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر محمدیه و ساماندهی و مرمت گلزارهای شهدا از جمله مشکلات بنیاد شهرستان‌ها بود.
در این جلسه، روند پرداخت وام مسکن به جامعه ایثارگران با هدف خانه‌دار شدن و رفع مشکل مسکن آنها مطلوب ارزیابی شد.
همچنین در جلسه فوق، روند پرداخت وام صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین به جامعه ایثارگران با هدف رفع مشکلات مالی و اقتصادی این قشر معظم جامعه مطلوب ارزیابی شد.
در ادامه جلسه، معاونان و مدیران واحدهای مختلف بنیاد استان قزوین مطالبی پیرامون بیمه عمر و حوادث، ادامه‌ی پرداخت وام مسکن به جامعه ایثارگران، نقل و انتقالات دانشجویان، پیگیری جذب اعتبارات ساماندهی گلزارهای شهدا و دیدار با فرزندان شهدای مدافع حرم در مدارس بیان کردند.
تولید برنامه‌های فرهنگی و ترویجی، به روزرسانی آمار و اطلاعات ایثارگران، پاسخ صحیح و به موقع به نامه‌های اداری، اجرای برنامه‌های بنیاد براساس قوانین و بخشنامه‌ها و برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم برای کارکنان و خانواده‌های بنیاد از دیگر موضوعات مطرح شده توسط حاضرین این جلسه بود.
تجلیل از موفقیت بنیاد در کسب رتبه دوم قرآنی کشور، تنظیم چک‌ لیست‌های تکریم ایثارگران در بنیاد شهرستان‌ها، صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری، ارایه‌ی با کیفیت خدمات درمانی، ارایه‌ی گزارشی از بودجه بنیاد و تلاش در رفع بیکاری ایثارگران از دیگر مسایل مطروحه مسوولان بنیاد استان در جلسه فوق بود.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها