فرمانده سپاه شهرستان سراوان گفت: در هر کشور نقطه عطفی وجود دار که مایه بالندگی آن کشور محسوب می شود و دوران دفاع مقدس نیز نقطه عطف تاریخ جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود که افتخار بزرگی برای ملت ایران است
کد خبر: ۸۹۲۴۶۲۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی در مرزبانی شهرستان سراوان با حضور امام جمعه شهرستان، رئیس دادگستری، فرماندهان انتظامی و نظامی، علما، روحانیون، دانشگاهیان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و بسیجیان برگزار شد.
سرهنگ پاسدار محمد پودینه فرمانده سپاه شهرستان سراوان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، هفته دفاع مقدس را مظهر وحدت، ایثار و از خودگذشتگی دانست.
وی افزود: در هر کشور نقاط عطفی وجود که مردم آن کشور به آن نقاط افتخار می‌کنند و دوران دفاع مقدس از نقاط عطفی است که ملت ایران به آن می‌بالند.
فرمانده سپاه شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: ثمره و عطر روحبخش دوران دفاع مقدس کماکان در جامعه عطر افشانی می‌شود که از رایحه خوش آن همه رزمندگان دنیای اسلام بهره مند می‌شوند.
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان نیز در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح این شهرستان با بیان اینکه با انقلاب اسلامی و پیروی از مکتب امام خمینی (ره) توانسته ایم با دنیا مقابله کنیم و عزت و عظمت ایران اسلامی را در سراسر عالم ترویج دهیم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران زلزله عظیمی بود که در خاورمیانه رخ داد و شعاع آن سراسر عالم را در برگرفت.
وی انقلاب اسلامی را ابطال کننده نظریه پوشالی و بی مبنای مارکسیسم که توسط غرب گرا‌ها در عالم ترویج داده شده بود، برشمرد و ادامه داد: انقلاب تحرکی را در جغرافیای یک ونیم میلیاردی دنیای اسلام ایجاد کرد و با ارائه الگوی مقاومت میان کشور‌هایی که از آمریکا زخم خورده اند، بیداری را رواج داد.
امام جمعه شهرستان سراوان تصریح کرد: آمریکا که خود را ابر قدرت جهان می‌داند و در دنیا یکه تازی می‌کند مقابل انقلاب اسلامی ایران شکست خورد و به چالش کشیده شد چرا که انقلاب اسلامی در برگیرنده تمامی قشر‌ها و طیف‌ها در جامعه بود و در درون و برون تغییر و تحول سیاسی ایجاد کرد.
ارسال نظرات