با همت سپاه قمربنی هاشم علیه السلام انجام شد؛

افتتاح پروژه محرومیت زدایی در روستای وانان

یکی از پروژه های محرومیت زدایی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به مناسبت هفته دفاع مقدس در روستای وانان شهرستان شهرکرد افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۲۴۶۲۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ یکی از پروژه های محرومیت زدایی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام  به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور فرمانده سپاه استان، مدیر کل بنیاد مسکن وکمیته امداد و دیگر مسئولین در روستای وانان شهرستان شهرکرد افتتاح شد.

 سردار علی محمد اکبری در آیین افتتاح یک باب ساختمان و اهداء آن به صاحب نیازمند خانه، گفت: یکی از مأموریت های سپاه محرومیت زدایی است که پس از جنگ وارد این عرصه شد.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: فعالیت های سپاه در عرصه سازندگی توانسته منشأ آثار و برکات بسیار فراوانی در کشور و استان شود، و من از همه کسانی که در تکمیل این پروژه زحمت کشیدند و نقش ایفا کردند تشکر می کنم.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) افزود: به حمدالله در دو سال گذشته مبلغی بالغ بر چهار میلیارد تومان در زمینه محرومیت زدایی؛ اعم از احداث خانه، مدرسه، راه، مسجد و...، اختصاص یافته است.

سرهنگ پاسدار اسماعیل مولوی، فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد نیز در حاشیه این مراسم گفت:  کار اجرایی و عمرانی این ساختمان از 15/فروردین ماه/96 شروع و امروز شاهد افتتاح و اهداء این ساختمان به صاحب خانه می باشیم.

مولوی بیان کرد: علاوه براین پروژه تکمیل یک باب ساختمان در روستای سورک و یک باب ساختمان در اشکفتک را خواهیم داشت.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد، با هماهنگی و تعامل هرچه بیشتر بین مسئولین اجرایی و سپاه بتوانیم در دوران مسئولیت خود خدمتگزار مردم باشیم.

ارسال نظرات